coachella

Analiza biznesowa dla nietypowej branży

Coraz więcej sektorów decyduje się na poszerzenie kanałów sprzedaży o e-commerce. Przed przystąpieniem do prac, warto jednak wyłonić niezbędne rozwiązania i zaplanować proces wdrożenia. Właśnie dlatego, marka Secret Delivery zdecydowała się na przeprowadzenie analizy biznesowej, dotyczącej wdrożenia dedykowanego systemu e-commerce, przez firmę i-systems.

Biznes dyskretny, działający głównie przez internet. Do tego paczki bez logotypu, z danymi firmowymi, które nie kojarzą się ze sklepem online. Tak o komfort swoich klientów dba firma Secret Delivery – oferująca wysokiej jakości gadżety i akcesoria erotyczne. Czym różni się od sklepów online oferujących podobny asortyment? Wszystkie produkty pochodzą wyłącznie od renomowanych producentów, a opisy asortymentu są całkowicie autorskie. Firma dba również o podążanie za najnowszymi trendami w designie i funkcjonalnościach.

– W nowej wersji sklepu Secret Delivery, nad którą pracujemy obecnie z zespołem i-systems, pojawi się mnóstwo nowych funkcjonalności ułatwiających naszym klientom przeglądanie i porównywanie asortymentu oraz robienie zakupów. Odświeżona zostanie także oprawa graficzna sklepu, ale wciąż utrzymana będzie w stylu minimalistycznym gwarantującym przejrzystość – mówi Paweł Pobiarzyn, Secret Delivery
.

Planując wejście na rynek zagraniczny, firma potrzebowała stabilnego systemu, z dużymi możliwościami rozwoju. Marka Secret Delivery postawiła więc na i-systems. Analiza biznesowa umożliwiła wytypowanie i dopasowanie rozwiązań, które docelowo mają zwiększyć sprzedaż, a także usprawnić procesy wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Obecnie trwa wdrożenie systemu.



Więcej o analizie biznesowej