Distance zwiększa zasięg poprzez dedykowany multisklep

Distance – sieci sklepów z obuwiem sportowym, uruchomił nowy multibrendowy sklep internetowy. Jest to kolejny krok do realizacji długoterminowej strategii ekspansji firmy w kierunku eCommerce.

Po niespełna kwartale, na tym samym silniku sklepowym, dołączył do niego kolejny dedykowany sneakersom sklep – Sneakers by Distance – pod domeną distance.pl. Przeniesiono go z platformy magento. Sklep został zbudowany od podstaw i dostosowany do potrzeb i wysokich standardów kultury sneakers co pozwoli odbiorcom utożsamić się z marką. Dużą rolę odgrywają tutaj zdjęcia oraz animacje 360 stopni, które nadają sklepu klimat. Graficzne zmiany i responsywny front-end umożliwia łatwe dokonywanie zakupów z urządzeń mobilnych takich, jak smartfony i tablety.

Nowy sklep distance.eu

W tym miesiącu swoją premierę ma najnowszy projekt dedykowany na rynek niemiecki – sklep distance.eu, który w ofercie będzie miał jedynie wyselekcjonowane pozycje sneakersowe od znanych na całym świecie brandów. W tym celu multisklep zyskał szereg nowych możliwości takich, jak integrację z zachodnimi systemami płatności internetowych oraz obsługę kart kredytowych Visa lub Mastercard. System został zaprojektowany tak, aby wszystkie sklepy zarządzano z poziomu jednego panelu administracyjnego, co znacznie usprawniło pracę całego zespołu i dało dodatkowe możliwości rozwoju.

rwdmockup

Naszym celem jest zrównoważony rozwój sieci sprzedaży sklepów stacjonarnych z naciskiem na projekt SBD (Sneakers by Distance) i internetowych. Osiągnięcie i utrzymanie stanu równowagi wymaga zwinnego balansowania. Zrealizowanie tego celu zapewni nam dedykowane oprogramowanie, które dynamicznie rozwijamy pod aktualne potrzeby – komentuje Marek Sobolewski E-Commerce Manager w firmie Distance

Dodatkowo firma aktywnie rozwija swój system sprzedaży B2B, który pośredniczy w sprzedaży hurtowej.

Tagi

multisklep sprzedaż hurtowa mobile e-commerce


Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów