Nowa wersja aplikacji mobilnej

Zespół mobile i-systems w ostatnim czasie aktywnie pracował nad nowymi możliwościami, stworzonej pod koniec 2016 roku, aplikacji mobilnej. Efektem prac jest kolejna wersja aplikacji, posiadająca nowe rozwiązania.

Skierowanie uwagi na pozytywne doświadczenia klienta

Dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników aplikacji, zmieniono nawigację, dostosowując ją do praktyk Material Design oraz iOS. Przebudowany został ekran logowania oraz koszyk. Ponadto, nowa wersja aplikacji mobilnej umożliwia klientowi logowanie na cztery sposoby. Dodano bowiem dwie kolejne możliwości – przy pomocy konta Google oraz poprzez Touch ID.

Po zalogowaniu do aplikacji, klientowi pokazuje się zupełnie nowa forma strony przeglądu. Administrator systemu sprzedażowego konfiguruje ten widok z poziomu sklepu internetowego. Stronę może dopasować do indywidualnych potrzeb marki, podając: tytuł, opis, zdjęcie, kolejność, odnośnik do produktu, flagi lub kategorii. Wprowadzone ustawienia natychmiastowo pokazują się w aplikacji mobilnej.

notyfikacja

Funkcjonalności wspierające sprzedaż

W nowej wersji aplikacji mobilnej uruchomiony został skaner kodów kreskowych. Rozwiązanie może wzmacniać działania omnichannel. Jego przydatność pokazuje przykład:

Klient w salonie stacjonarnym nie może znaleźć odpowiedniego dla siebie rozmiaru. Wystarczy, że zeskanuje kod kreskowy, znajdujący się na interesującym go artykule, a zostanie przeniesiony do karty tego produktu w sklepie online marki. Dzięki temu, będzie mógł sprawdzić, czy produkt o odpowiednim rozmiarze jest dostępny w sklepie internetowym i dokonać zakupu.

Aplikację mobilną zintegrowano z Ionic Cloud. Umożliwiło to dodanie funkcji push notyfikacji. Dzięki powiadomieniom push, administrator sklepu internetowego z łatwością może przesłać na aplikację wiadomość o promocji, dodatkowym rabacie, zamówieniu przyjętym do realizacji, czekającym na realizację lub o zmianie statusu przesyłki. Według badań, otwieralność powiadomień push wynosi około 90%.

Integracja umożliwiła także uruchomienie funkcji Live Updates. Rozwiązanie pozwala szybko zaktualizować dane w aplikacji mobilnej. Gdy wprowadzona zostanie zmiana w systemie sprzedażowym, np. nowa promocja, pojawi się ona również w aplikacji. Dzieje się tak, ponieważ po uruchomieniu, aplikacja rejestruje się w chmurze danych i sama sprawdza dostępność nowych wersji. To kolejny element gwarantujący spójność danych w sklepie online i w aplikacji mobilnej.

Możliwości aplikacji mobilnej stworzonej przez i-systems pokazane zostały w poniższym filmie:


Skontaktuj się z nami i poznaj wszystkie możliwości aplikacji mobilnej

2
Dodaj komentarz

Please Login to comment
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Blog i-systems.net | Blog eCommercePodsumowanie Q1 2017 w i-systems - Blog i-systems.pl Recent comment authors
najnowszy najstarszy oceniany
trackback

[…] W lutym miała miejsce premiera nowej wersji aplikacji mobilnej. Jej najważniejszą zaletą jest stałe połączenie z systemem e-commerce i zarządzanie nią z tego samego panelu. Nowa wersja dostępna jest już w AppStore i Google Play. Więcej na ten temat można przeczytać na blogu i-systems. […]

trackback

[…] manage it from the same panel. The new version is already available is App Store and Google Play. More information can be found on the i-systems blog. […]

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów