Subtelność nowego sklepu internetowego Secret Delivery

Maria Secret Delivery

Świat e-commerce wkroczył w dyskretną i owianą tajemnicą sferę wraz z marką Secret Delivery. Firma, oferująca ekskluzywne akcesoria erotyczne najbardziej wyszukanych marek, uruchomiła nowy system sprzedaży online. Prace technologiczne nad sklepem internetowym zostały powierzone firmie i-systems.

Marka Secret Delivery to nowa jakość na rynku. Wyróżnia się subtelnym podejściem i kieruje się wyjątkową klasą w swojej działalności. W swoim asortymencie posiada produkty ponad 70 renomowanych marek, oferując wysokiej jakości erotyczne gadżety, akcesoria, dodatki oraz kosmetyki dla kobiet i mężczyzn. Secret Delivery to jednak nie tylko sklep internetowy. To również bogata baza wiedzy pełna inspiracji, porad i przewodników dla najbardziej wymagających klientów.

Analiza biznesowa wyznaczająca kierunek prac

Punktem wyjścia przy projektowaniu dopasowanego do potrzeb firmy systemu sprzedaży online była przeprowadzona analiza biznesowa. Jej wynik stanowił bazę wiedzy dla zwinnej realizacji projektu wdrożeniowego oraz dopasowania funkcjonalności systemu sprzedaży, by jak najwłaściwiej odpowiadały wysokim wymaganiom marki Secret Delivery.

– Poszukiwaliśmy systemu, który będzie odpowiedzią na szczególne potrzeby naszych klientów, jednocześnie zapewniając sprawną, bezpieczną i nowoczesną obsługę sprzedaży online. Istotne było dla nas wdrożenie powiązania produktów o podobnych cechach, co zachęca do kupna i oferuje dodatkowe warianty asortymentu. W Secret Delivery bardzo ważna jest dla nas rola edukacyjna, dlatego stworzony został również poradnik i baza inspiracji w formie Lookbooka. Wdrożenie nowego systemu sprzedaży wraz z i-systems zostało zrealizowane z pełnym sukcesem – stwierdza Paweł Pobiarzyn, Secret Delivery.

Wyszukany design

Podczas prac istotne było odpowiednie dopasowanie projektu graficznego do założeń firmy Secret Delivery. Marka przywiązuje bowiem dużą wagę do walorów wizualnych, stawiając na minimalistyczne piękno. Projekt graficzny dostarczony przez Secret Delivery został dostosowany do wymagań systemu i wdrożony zgodnie z zasadami dotyczącymi użyteczności serwisów internetowych. Nowa oprawa graficzna systemu sprzedaży online jest utrzymana w eleganckim, wyważonym stylu, który gwarantuje przejrzystość, czytelność i jasną komunikację strony.

W sklepie Secret Delivery został wdrożony Lookbook. Jest to wyjątkowa galeria ze stylizowanymi zdjęciami, wykonanymi na zamówienie marki przez studio fotograficzne wraz z autorskimi tekstami, która w interesujący sposób eksponuje ofertę asortymentową. Lookbook marki Secret Delivery zastosowany został w kategorii “Inspiracje”, gdzie klient, oprócz zdobycia ciekawych informacji, może od razu dokonać zakupu konkretnego produktu. Kolejnym istotnym elementem systemu jest rozbudowana strona produktowa. Bogata i profesjonalna galeria zdjęć w wysokiej rozdzielczości, ukazująca najdrobniejsze detale produktu oraz w pełni autorskie opisy marki to rozwiązanie przygotowane ściśle pod potrzeby Secret Delivery.

Powiązanie pomiędzy produktami o podobnych cechach

System sprzedaży Secret Delivery oferuje wiele wyszukanych produktów i akcesoriów z różnych kategorii. Aby ułatwić klientom podjęcie decyzji przy wyborze najlepszego dla nich produktu i dokonanie zakupu, zostało wprowadzone rozwiązanie polegające na powiązaniu produktów o podobnych cechach. Na karcie produktu, w kategorii “Wariant” wyświetlone zostają produkty o zbliżonych cechach – linii produktowej, pojemności, kolorze itp., które nie są jedynie wersją produktu, a zupełnie innym towarem wyświetlanym na nowej karcie. Niezwykle istotna jest tutaj komunikacja pomiędzy produktem wybranym, a wariantem, przez co można zaoferować klientowi szerszą gamę artykułów.

Recenzje budujące zaufanie do marki

Sklep Secret Delivery uruchomił również możliwość dodawania opinii i recenzji o danym produkcie przez klientów. Wystawiona recenzja nie tylko potwierdza jakość asortymentu i obsługi, ale również przekonuje kolejnych klientów do zakupu. Opinię może napisać każdy zalogowany w sklepie klient, który zakupił i opłacił produkt. Recenzje wyświetlane zostają na karcie produktu wraz z oceną i przydzieloną liczbą gwiazdek. Oglądając dany produkt można dowolnie sortować opinie według różnych kryteriów. Została wprowadzona również opcja oznaczania danej opinii jako pomocnej. Opinia użytkowników nie tylko wpływa na zaufanie do marki Secret Delivery i wpływa na decyzje zakupowe klientów, ale ma także wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarce.

Dedykowany system dla marki Secret Delivery, wraz z licznymi artykułami, dostępny jest pod adresem: www.secretdelivery.pl.pl

Sklepy internetowe

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Głosowanie w konkursie Ekomersy 2017 już trwa!
banner_ekomersy

Zbliża się finał kolejnej edycji Ekomersów, organizowanych przez Fundację Polak 2.0. Konkurs ma na celu wyłonić firmy, ich produkty oraz...

Bądź gotowy na duże obciążenie w Black Friday – zrób testy wydajnościowe systemu e-commerce
gift-brown-shopping-market

Wyprzedaże sezonowe, Black Friday, a może po prostu zwiększony ruch w sklepie online. W przypadku posiadania zbyt małej ilości zasobów...

Firma z branży HoReCa inwestuje w e-commerce
banerki4

Popyt na dedykowane rozwiązania e-commerce w branży HoReCa stale rośnie. Wraz z dynamicznym rozwojem, kolejna firma z tej branży zdecydowała...

Zobacz więcej wpisów