Podlasiak2

Podlasiak rozpoczyna budowę nowego systemu e-commerce

Przedsiębiorstwo Handlowe Podlasiak od 24 lat prowadzi aktywną działalność handlową w modelach B2B i B2C. Swoje produkty sprzedaje poprzez kanały online oraz offline. Po przeprowadzeniu analizy biznesowej, firma postanowiła wdrożyć nowoczesny system e-commerce. Zarówno szczegółowa analiza, jak i prace wdrożeniowe systemu sprzedaży zostały powierzone i-systems.

Szeroka oferta sprzedażowa

Firma Podlasiak jest producentem wysokiej jakości armatury łazienkowej sygnowanej marką Rea – łazienka z wyobraźnią, a ponadto posiada w swojej ofercie artykuły wnętrzarskie, takie jak między innymi: meble, dywany, koce, narzuty czy szlafroki. Przedsiębiorstwo oferuje wszelkie niezbędne elementy do wyposażenia łazienki, domu (pod marką Tutumi) i ogrodu (marka Bluegarden) poprzez sklepy internetowe oraz salon sprzedaży stacjonarnej. To jednak nie wszystko, firma Podlasiak jest również producentem sprzętu sportowego marki Flexifit.

Nowoczesne rozwiązania e-commerce

Szeroki zakres asortymentowy potrzebuje dedykowanych rozwiązań e-commerce, które z jednej strony ułatwią dokonywanie zakupów, a drugiej pozwolą na komfortowe zarządzanie sprzedażą. Nowy system e-commerce Podlasiak będzie posiadać pięć oddzielnych sklepów internetowych, które obsługiwane będę za pomocą jednego silnika. Poprzez multisklep, firma umożliwi swoim klientom sprawne znalezienie produktu z danej branży. Konkretne artykuły oferowane będą bowiem za pomocą danego sklepu online. Wszystkie sklepy zyskają podobny design, zgodny z całościową identyfikacją wizualną firmy. Jeden panel administracyjny natomiast, pozwoli na obsługę całej sprzedaży z tego samego miejsca.

Prace wdrożeniowe dostarczą klientom firmy sklepy online oparte na nowoczesnych rozwiązaniach e-commerce, a pracownikom przedsiębiorstwa ułatwią realizację procesów związanych z obsługą i wysyłką złożonych zamówień w modelu B2C oraz B2B.



Jakie korzyści oferuje analiza biznesowa