i-systems członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych

Polska Rada Centrów Handlowych to największa organizacja w Polsce, zrzeszająca ponad 240 firm związanych z branżą centrów oraz ulic handlowych. PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, działającym od 2003 roku i będącym narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC).

Stowarzyszenie wspiera rozwój firm i profesjonalistów działających na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, a także promuje pozytywny wizerunku branży centrów i ulic handlowych. Cele PRCH to m.in.: propagowanie najlepszych praktyk w branży nieruchomości handlowych, znoszenie barier prawnych w rozwoju handlu w Polsce oraz tworzenie szerokiego forum branżowego dla rozwoju kontaktów, badań i wiedzy. Członkami Polskiej Rady Centrów Handlowych są m.in.: zarządcy i właściciele nieruchomości, najemcy, usługodawcy, stowarzyszenia oraz uczelnie.

Stając się członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych mamy wiele nowych możliwości. Przede wszystkim, chcemy pokazać, że da się pogodzić światy online i offline. Chcemy również skupić się na poszerzaniu wiedzy i wymianie doświadczeń. Dostępna dla członków baza wiedzy, szkolenia, meetingi oraz badania będą dla nas na pewno świetnymi narzędziami, żeby spełnić powyższe cele – stwierdza Krzysztof Jaciw, CFO i-systems.

Firma i-systems zdecydowała się nawiązać współpracę z PRCH z kilku powodów. Po pierwsze, członkowie mają okazję do wzajemnej wymiany wiedzy i doświadczeń oraz poszerzania kompetencji z zakresu konkretnych obszarów, będących przedmiotem zainteresowania branży retail. Mogą także dowiedzieć się o najnowszych trendach.

Ponadto, będąc członkiem PRCH, firma bierze czynny udział w znoszeniu barier w handlu online i offline, jako że e-commerce jest kolejnym, naturalnym krokiem w rozwoju sieci handlowych, a nawet całych galerii handlowych. Ta granica zaciera się z coraz większym impetem i można zaobserwować duże zmiany w trendach i wymaganiach klientów. Firmy muszą dostosowywać i ulepszać swoje rozwiązania online i offline, a także pracować nad nowymi, odpowiadającymi tym potrzebom. Udostępniając merytoryczne treści, takie jak: case studies, informacje o nowych rozwiązaniach, czy Wzorowy Sklep, i-systems pokazuje jak skutecznie pozbyć się tych barier oraz jakie są korzyści synergii między kanałami sprzedaży.

Znaczenie handlu w Polsce stale rośnie. Powstaje coraz więcej miejsc pracy, podnoszone są kwalifikacje zatrudnianych osób na każdym etapie powstawania i prowadzenia centrów handlowych. Branża centrów handlowych jest jak Melting Pot firm o skrajnie różnych profilach, a co za tym idzie – osób zatrudnionych na zdywersyfikowanych stanowiskach, dlatego ma ona tak znaczący wpływ na społeczeństwo i gospodarkę.

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów