Wygrywamy Ekomersy!

Ostatnie Targi Ehandlu, które odbyły się na Stadionie Narodowym w Warszawie, zakończyły się dla nas szczególnie pomyślnie. Zostaliśmy wybrani najlepszą agencją oferującą usługi wdrożeniowe i integracyjne, a nasz kurs Wzorowy Sklep został wyróżniony za szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce.

Ekomersy to prestiżowe wyróżnienie dla dostawców usług dla e-commerce trafiające do firm, mających wizję i ustanawiających nowe standardy w branży. Konkurs składał się z dwóch etapów. W pierwszym z nich, firmy walczyły o głosy Internautów. Wtedy też pojawił się Pan Mieczysław, który chciał wykorzystać swoją komórkę do sprzedaży w internecie…

Nasza wspólna akcja razem z SMSAPI zwróciła uwagę na działanie obu firm. W drugim etapie konkursu, odbyło się głosowanie Absolwentów programu Profesjonalista w eHandlu oraz Ekspertów wchodzących w skład Jury. Jak się później okazało, wygraliśmy. To miłe, że zostaliśmy docenieni przez wszystkie grupy, które miały wpływ na ostateczne wyniki. Z kolei SMSAPI w kategorii najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami zajęło drugie miejsce. Warto również dodać, że stworzony i rozwijany przez nas Wzorowy Sklep, czyli bezpłatny kurs e-mailowy o tym,jak prowadzić skuteczny sklep internetowy, został wyróżniony za szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce. To dobra motywacja do kontynuowania tej inicjatywy, w której uczestniczyło już ponad 14 tyś. osób.

Gala konkursowa wraz z wręczeniem nagród odbyła się w trakcie Wieczoru Branżowego VII Targów eHandlu. Organizatorem konkursu Ekomersy 2014 oraz VII Targów eHandlu jest Fundacja Polak 2.0.

Tymczasem Pan Mieczysław, który był brand hero tej akcji, przeniósł swój biznes na inny, wyższy poziom.

Teraz zakupy mobilne nie mają dla niego żadnych tajemnic 🙂

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów