8a.pl z nowym sklepem internetowym

Nowa, w pełni responsywna strona e-commerce, pełna kontrola nad sprzedażą B2C oraz B2B. Automatyzacja procesów ERP z Subiekt GT, zaawansowana karta produktu to efekty współpracy i-systems z 8a.pl.

8a.pl to firma, która zajmuje się sprzedażą specjalistycznego sprzętu do wspinaczki wysokogórskiej oraz odzieżą outdoorową. Nazwa firmy oznacza poziom trudności w jednej ze skal wspinaczkowych. Dla założyciela sklepu 8a.pl – wspinacza duchem, ciałem i umysłem – poziom ten wyznaczał zakończenie etapu sportowej amatorki i nowy początek w dążeniu do życiowej formy, także tej biznesowej.

E-commerce był dla nas zawsze bardzo istotnym kanałem sprzedaży i promocji – zarówno samych produktów, jak i 8a.pl jako marki, której warto zaufać i której stacjonarny sklep zwyczajnie trzeba odwiedzić kompletując górskie wyposażenie. Przez kilkanaście lat naszej obecności na rynku cały czas utwierdzamy się w przekonaniu, że środki i energię, które wkładamy w rozwój e-commerce są dobrze lokowane i możemy osiągać satysfakcjonujące wyniki – Piotr Czmoch, 8a.pl

Integracja z ERP Subiekt GT

Nowy system e-commerce 8a.pl zapewnia szybką obsługę zamówień dzięki integracji z ERP Subiekt GT. Proces obsługi klienta B2B i B2C, od momentu złożenia zamówienia po wysyłkę towaru przebiega w zaledwie 4 etapach. Integracja gwarantuje również sprawną wymianę informacji między magazynem głównym, dwoma podmagazynami oraz sklepem stacjonarnym.

Dzięki zastosowanej funkcjonalności w postaci menegera wysyłek, administrator sklepu nie musi tracić czasu na żmudne adresowanie przesyłek czy kopiowanie danych. Etykiety można wydrukować automatycznie po wysłaniu listy do kuriera.

Zaawansowana karta produktu

Przez wzgląd na specyfikę produktu, który przeznaczony jest m.in. dla osób uprawiających sporty ekstremalne, jedną z zalet sklepu jest bardzo szczegółowa karta produktu. Karta zawiera najważniejsze parametry i cechy produktu oraz szczegółowy opis. Każdy produkt posiada kilka zdjęć (w tym zdjęcia 3D), które w detalach oddają kolorystykę, cechy i kształt towaru. Co ciekawe, wszystkie zdjęcia zamieszczone na stronie wykonane zostały samodzielnie przez obsługę sklepu. Dzięki temu dokonując zakupu w sklepie internetowym, klient może poczuć się jak podczas zakupów w salonie stacjonarnym.

Responsywna strona e-commerce

Nasze motto gdziekolwiek jesteś wpisuje się nie tylko w podróżniczy charakter sklepu 8a.pl, ale również we współczesne zwyczaje zakupowe – Piotr Czmoch, 8a.pl

8a

Sklep 8a.pl, oprócz przejrzystej szaty graficznej, posiada w pełni responsywną stronę, która dostosowuje treści do rodzaju urządzenia. Strona responsywna nie tylko pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów ale również obniża wydatki związane z utrzymaniem strony.

Tagi

case study 8a.pl integracja z Subiekt GT


1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Kon Rad Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kon Rad
Gość
Kon Rad

Bardzo ładny sklep. Jedyne co bym poprawił to „wylistowanie” legendy na stronie statusu bo w trybie normalnym dots’y wychodzą poza obszar wrapper’a

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Konteksty i ich wpływ na rozwój oprogramowania

W branży IT niezmiernie ważnym obszarem jest development. Angielskie słowo “develop”, w dosłownym tłumaczeniu oznacza rozwijać i to właśnie ten...

7 trafnych decyzji, czyli sukces w omnichannel

Omnichannel, to niejako dalszy krok w rozwoju firmy. To naturalna transformacja koncepcji multichannel, idea gwarantująca spójność doświadczeń we wszystkich kanałach,...

Zobacz więcej wpisów