Drużyna i-systems

Na początku i-systems tworzyło tylko dwóch pracowników. Dziś firma to zgrany i silny zespół niemal 100 specjalistów z branży e-commerce, którzy do swojej codziennej pracy podchodzą z pasją i zaangażowaniem, dając z siebie to, co najlepsze.

Kluczowym elementem strategii i-systems jest dążenie do ciągłego rozwoju. Wraz z pomyślną realizacją kolejnych systemów e-commerce rośnie kapitał, możliwości inwestycyjne firmy, a przede wszystkim w dynamicznym tempie, poszerza się skład i-systems. Pracownicy firmy tworzą zgraną drużynę, ponieważ ich codzienna praca bazuje na wspólnych zespołowych wartościach, opartych na zaufaniu i skutecznej komunikacji. Tylko taka drużyna może grać dla najlepszych i największych klientów.

Obecnie w firmie zatrudnione są 94 osoby, jednak apetyt na więcej stale rośnie. Jeszcze w tym roku liczba pracowników i-systems przekroczy magiczną liczbę 100. Ciekawe, który z 11 działów firmy zyska setnego pracownika? Może zasilone zostaną szeregi programistów, a może gracz z numerem 100 będzie działał nad usprawnieniem któregoś z procesów wewnętrznych firmy? Niebawem wszystko będzie jasne. W ciągu ostatniego roku do pracy zostało przyjętych 36 nowych osób, które wzmocniły, dotychczasowy zespół pracowników i wniosły do drużyny i-systems kolejne pierwiastki zaangażowania, kreatywności i pasji. Co ciekawe, podczas ostatnich 12 miesięcy  została zatrudniona taka sama liczba kobiet, jak i mężczyzn. W i-systems zaprzeczają w ten sposób utartym stereotypom, że praca w branży IT zdominowana jest przez przedstawicieli męskiego gatunku. Piękniejsza część załogi i-systems stanowi niemal 40%. Taki podział sił sprawia, że w firmie aż huczy od świeżych pomysłów, innowacyjnych rozwiązań i planów na przyszłość.

O wieku mówić się nie powinno, ale warto wspomnieć, że średnia wieku pracowników zatrudnionych w i-systems to 30 lat. Oznacza to, że pracownicy mogą pochwalić się już sporym doświadczeniem i nie brakuje im pozytywnego nastawienia i energii do codziennej pracy. Pracownicy i-systems tworzą dopasowany i zaufany zespół specjalistów, który angażuje się w powierzone zadania, ale także potrafi zarazić dobrą energią podczas pracy. Kolejną ciekawostką jest fakt, że staż pracy najdłużej zatrudnionej osoby w firmie wynosi 94 miesiące, czyli niemal 8 lat. To z kolei oznacza, że pracownicy są przywiązani do marki i-systems.

Przyszłość i-systems to poszukiwanie kolejnych kierunków rozwoju i tworzenie nowych możliwości dedykowanych systemów e-commerce. W dalszym ciągu kontynuowane będą prace nad rozwojem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i adaptacją ich do środowiska pracy i-systems w ramach działań research and development. W firmie wyznaje się zasadę, że jej przyszłość zależy również od ludzi, dlatego też szczególną wagę przywiązuje się do inwestycji w pracowników oraz umożliwienia im ciągłego rozwoju.

3
Dodaj komentarz

Please Login to comment
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
AnetaOstojska-Paczes Sophie Recent comment authors
najnowszy najstarszy oceniany
Ostojska-Paczes Sophie
Gość
Ostojska-Paczes Sophie

bardzo dobry artykuł, aczkolwiek z racji ram traktuje temat powierzchownie,Przede wszystkim nalezaloby zweryfikowac prog wiekowy na 60+ albo nawet 65 +.Ja osobiscie mam 59 lat nie czuje sie na te lata , ani nie mam wygladu babci.Natomiast z racji pracy bardzo duzo przebywam przed komputerem i nie obce mi sa wystawianie aukcji na portalu aukcyjnym lub olx, co wymaga rowniez obrabiania zdjec w programach graficzych. Co do reklam , to moj ziec Anglik jak przyjedzie do Polski to pyta sie czy tu panuje brud i choroby, /nota bene zafascynowany Polska, pieknymi osiedlami co przy ich szarzyznie i juz dosc starym… Czytaj więcej »

Aneta
Gość
Aneta

Mam wrażenie, że dużo się mówi o satysfkacji klienta, a mało nadal robi. Jak można mówić o budowaniu doświadczeń klientów, jeśli nie mierzy się poziomu zadowolenia klientów. Trafiłam ostatnio na ciekawe urządzenia ankietomaty do pomiaru opinii. Emotki, kciuki – szybko i prosto można wyrazić opinię. Szkoda, że nie widziałam ich jeszcze w sklepach, bankach czy innych punktach obsługi klientów. Doświadczenia klientów można mierzyć – w miejscu i czasie kiedy klienci doznają wrażeń. Wiem, jak często chciałabym sama zasygnalizować, że nie czułam się dobrze w danym sklepie, że obsługa była uprzejma i chętnie wrócę, lub odwrotnie, będę omiajć ten sklep, gdyż… Czytaj więcej »

Aneta
Gość
Aneta

O tutaj więcej info o tych urządzeniach: http://mango-metrics.com/pl/

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów