Sklep internetowy w Responsive Web Design to rewolucja w użyteczności stron sklepów internetowych. Dzięki rozwiązaniu RWD, strony automatycznie dostosowują rozdzielczości do urządzenia. Ze sklepu korzysta się łatwiej i przyjemniej. Jeden sklep, jeden adres, jedna grafika.
Sklep internetowy w Responsive Web Design to:
- Większa dostępność witryny,
- Mniejsze koszty. Wprowadzając zmiany na zwykłej stronie musimy uwzględnić wyświetlanie się treści na PC, telefonach, tabletach itp.. To wszystko wymaga czasu. Posiadając stronę w RWD wystarczy zmienić kod tylko raz – automatycznie dostosuje się on do wszystkich urządzeń. Sklep posiada więc tylko jedną stronę – nie musi mieć (i utrzymywać) mobilnych stron,
- Łatwa nawigacja na stronie,
- Możliwość zachowania zgodności wizerunkowej – układ strony nie rozjeżdża się w sposób niekontrolowany, a użytkownik zawsze pozna stronę.
Pokolenie always on
Liczba osób korzystająca z Internetu mobilnego systematycznie rośnie od 2008 roku. Według badania dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w 2015 roku będzie ich ponad 7 mln. Nie jesteśmy już przywiązani do komputera na biurku. Z Internetu korzystamy przy każdej okazji. W parku, w podróży, na spacerze. Wszędzie również robimy zakupy online.
Mobile shoppers are spending more!
Od teraz przeglądanie sklepów na tabletach, na smartfonach, i innych urządzeniach przenośnych nie będzie sprawiało żadnych trudności. Strona dostosowana do ekranów dotykowych w całości wyświetli się na urządzeniu. Pochłania Klienta w 100%. Nic go nie odciąga od zakupów. Wpływ dobrze wyświetlającej się strony sklepu na zakupy najlepiej widać na przykładzie tabletów. Ich właściciele wydają średnio o 50% więcej niż użytkownicy smartfonów i o 20% więcej niż osoby kupujące przez PC.