Katowice stolicą e-biznesu – relacja z targów e-meeting

Katowickie Międzynarodowe Centrum Kongresowe za sprawą EIA Polska zmieniło się 5 maja br. w centrum handlu elektronicznego. Targi e-meeting, powstałe w wyniku dynamicznego rozwoju branży e-commerce oraz m-commerce zgromadziły około 80 największych firm. Organizatorzy zadbali także o merytoryczny aspekt wydarzenia. Uczestnicy targów mieli możliwość pogłębienia swojej wiedzy z zakresu sprzedaży online podczas warsztatów organizowanych pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Uważam, że sektory e-commerce oraz m-commerce stanowią przyszłość i rozwijają się w zawrotnym tempie. Dlatego właśnie postanowiliśmy zorganizować wydarzenie, które stworzy platformę do networkingu oraz zdobywania wiedzy na temat branży, co doprowadzi do jeszcze większego wzrostu rynku e- oraz m-commerce. Lokalizacja targów również nie była przypadkowa – Katowice, będące miastem innowacyjnym i nowoczesnym, mieści się w sercu dwumilionowej metropolii, położonej międzi takimi ośrodkami jak Kraków, Łódź i Wrocław. Pierwszą edycję targów możemy zakwalifikować jako udaną. Zarówno zwiedzający, jak i wystawcy bardzo chwalili sobie kontakty zawarte podczas wydarzenia, wymianę doświadczeń i prognozują długotrwałą współpracę zapoczątkowaną podczas e-meeting – podkreśla Andrzej Poniński, Prezes EIA Polska, organizator targów.

Wersja 2

Wśród wystawców nie mogło oczywiście zabraknąć i-systems. Przedstawiciele firmy zaprezentowali odwiedzającym szeroki zakres oferowanych rozwiązań B2B oraz B2C. Odwiedzający, oprócz bezpośrednich rozmów z przedstawicielami firm, mieli okazję zdobyć praktyczną wiedzę podczas warsztatów.

IMG_6710

Mateusz Kowalczyk – PR & Marketing Manager w i-systems, opowiadał o możliwościach zwiększenia sprzedaży poprzez synergię kanałów offline i online. Dyskusja na temat systemu OmniChannel pomogła zrozumieć uczestnikom szkolenia istotę integracji sklepów stacjonarnych oraz internetowych, mającą w chwili obecnej kluczowy wpływ na jakość e-handlu. Uczestnicy warsztatu oraz osoby zainteresowane tematem integracji sprzedaży tradycyjnej z internetową zachęcamy do zapoznania się z prezentacją tutaj.

Targi e-meeting w Katowicach były dla i-systems okazją do wymiany doświadczeń z innymi dostawcami usług e-commerce oraz mobile commerce. Była to również możliwość przeprowadzenia ciekawych rozmów biznesowych z przyszłymi klientami oraz szansa na zwiększenie świadomości na temat e-biznesu w Polsce.

Na Śląsku w ostatnich latach pojawia się coraz więcej wydarzeń tego typu. Zdecydowanie popieramy takie inicjatywy wierząc, że zapoczątkują one pozytywną zmianę na rynku i staną się przyczyną pojawiania się podobnych imprez.

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów