Nowe rozwiązania dla systemów eCommerce

oferta

Działania eCommerce to dążenie do ciągłego rozwoju, elastyczność i dostosowywanie się do wymogów oraz potrzeb zmieniającego się rynku. To otwartość na doskonalenie i wzmacnianie mocnych stron. Dlatego firma i-systems w panelu klienta stworzyła zakładkę, w której zamieszczone zostały najważniejsze informacje wyjaśniające działanie poszczególnych możliwych do wdrożenia w systemie eCommerce modułów.

Często kurczowo trzymamy się standardowych rozwiązań i nie chcemy wprowadzać zmian. Wolimy to, co jest znane, ponieważ nie mamy pewności, czy modyfikacja spowoduje progres. Rozumiejąc obawę przed wdrożeniem nowych rozwiązań w funkcjonującym systemie eCommerce, firma i-systems udostępnia swoim klientom fachowe informacje na temat modułów, sposobu ich działania oraz korzyści płynących z ich wdrożenia.

Przejrzyste menu

Klikając w zakładkę „Moduły”, klienci w swoich panelach znajdą przejrzyste menu, z pomocą którego sprawnie wyszukają interesujące rozwiązania związane z poszczególnymi działami firmy. W panelu można zatem znaleźć moduły wspierające działania: administracji, logistyki, procesów B2B oraz CMS, marketingu, a także obsługi portali sprzedażowych.

Menu

Opis nowych modułów

W systemie możliwe do uruchomienia moduły zobrazowane zostały za pomocą prostokątnych ikon z nazwą i krótkim opisem. Klient po wejściu w interesujący go moduł, w górnej części panelu, znajdzie informację o wymogach systemowych potrzebnych do prawidłowego działania modułu. Poniżej zamieszczony jest szczegółowy opis konkretnego rozwiązania. W charakterystyce modułów klient znaleźć może rzeczowe informacje na temat funkcjonalności danego rozwiązania oraz możliwości jakie niesie za sobą jego wdrożenie. Określona jest grupa klientów, która będzie korzystała z uruchomionego modułu. Klient uzyska także informację o tym, jak będą wyglądały zmiany, jaki proces może zostać zautomatyzowany, a także jak, dzięki danej funkcjonalności, rozwinie się firma. Dodatkowo w opisach zamieszczone zostały grafiki, przedstawiające jak dany moduł będzie wyglądał od strony administratora, a także z poziomu odbiorcy – klienta sklepu internetowego.

Screen z Modułu "Podatek Międzynarodowy"

Screen z Modułu „Podatek Międzynarodowy”

Wsparcie Managera Sprzedaży

Dla osób zainteresowanych rozwojem swojego systemu eCommerce, przy każdym opisie umieszczone zostały dane kontaktowe do pracownika firmy i-systems. Odpowie on na wszelkie pytania i wątpliwości, a także doradzi odpowiednie dla firmy rozwiązania. Zakładka na bieżąco będzie aktualizowana, a klienci i-systems systematycznie uzyskają informacje o nowych rozwiązaniach dla dedykowanych systemów eCommerce.

Dostęp do instrukcji

Prócz stworzenia zakładki z opisami modułów, firma i-systems stworzyła miejsce, w którym wprowadzone są instrukcje wdrożonych przez klienta rozwiązań. Instrukcje przydzielone są do odpowiednich poziomów wspieranych przez dany moduł. Dzięki temu rozwiązaniu klient ma stały dostęp do szczegółowych informacji o uruchomionych modułach. Dodatkowo przyporządkowanie instrukcji zgodnie z działem, którego działania wpiera uruchomiony moduł, klient wie, jakie moduły w jego systemie pomagają między innymi w procesie obsługi portali sprzedażowych, automatyzacji działań administracji czy transportu.

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C B2B


Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Spółka i-systems inwestuje w technologię blockchain
gamerhash

Milion złotych zainwestowała spółka i-systems w aplikację GamerHash. To niezwykle prosta w użytkowaniu aplikacja pozwalająca zamieniać niewykorzystywaną moc obliczeniową komputerów...

Jak Polacy kupują w sieci?
blik+globus

Każdego roku w czerwcu, wszyscy zainteresowani sprzedażą w sieci oczekują nowego raportu “E-commerce w Polsce”, który publikowany jest przez międzynarodową...

Podsumowanie Q2 2018 w i-systems
clutch2018

Nadchodzące wakacje wcale nie oznaczają wolnych obrotów w e-commerce. Wręcz przeciwnie - to najlepszy czas na przygotowanie i wdrożenie nowych...

Zobacz więcej wpisów