Renee buduje customer experience poprzez dedykowane pudełka

Z myślą o swoich klientkach, firma Renee zaprojektowała unikalne pudełka w pastelowych kolorach.

Renee, podążając za najnowszymi trendami w świecie mody, oferuje obuwie damskie oraz torebki w atrakcyjnej cenie, zgodnie z hasłem “girls stuff only”. Firma rozumiejąc potencjał sklepów online, prowadzi swoją działalność z poziomu sklepu internetowego, stworzonego przez i-systems.

Wysoka jakość obsługi klienta w sklepie internetowym to nie tylko szybka realizacja zamówienia, ale także szereg usług dodatkowych, które powodują, iż kupujący czuje się obsłużony w sposób wyjątkowy. Jedną z opcji dodatkowych, jakie mogą znaleźć się w sklepie, są pudełka – ozdobne opakowania – w których nadawana jest przesyłka.

Dodanie nowego pudełka z poziomu administratora do bazy jest bardzo intuicyjne i nie wymaga dużego nakładu pracy. Wprowadzone pudełko należy przypisać do odpowiedniego produktu lub produktów, o takich wymiarach, by się w nim zmieścić. Pudełko można przypisać indywidualnie w karcie produktu lub poprzez mass edytor, pozwalający na edycję wielu produktów jednocześnie. Dzięki takiemu rozwiązaniu już po kilku minutach pudełka pojawiają się w karcie zamówienia.

foto @martidamska

foto @martidamska

Moduł przygotowany jest w taki sposób, aby uniknąć pomyłek, dlatego lista wysyłkowa została rozszerzona o informacje o pudełkach. Przy każdym elemencie zamówienia, dla którego wybrano pudełko, zostanie ono wyświetlone. Na dole wygenerowanego dokumentu znajdzie się też podsumowanie – ilości danych pudełek dla wybranych konfiguracji rozmiaru i koloru.

Korzyści płynące z posiadania modułu pudełek to:

• Pozostawienie klientowi wyboru, w jaki sposób zostanie zapakowany jego towar,
• Zwiększenie poziomu obsługi kupującego, poprzez dodatkowe usługi dostępne w sklepie,
• Jest to dobra opcja dla kupujących prezenty,
• Zwiększa się konkurencyjność sklepu na rynku.

wybór jednego z trzech pudełek w koszyku Renee

wybór jednego z trzech pudełek w koszyku Renee

Przy zakupach w sklepie internetowym Renee, klientka ma do wyboru pudełka w trzech pastelowych kolorach: różowym, miętowym i niebieskim. Wyboru dokonuje się podczas składania zamówienia z poziomu koszyka. A potem nic tylko czekać na wymarzone buty w szykownym pudełku, owiązanym pasującą wstążką. Dziewczęce groszki i subtelne paski, nic dziwnego, że pudełka kuszą klientki, które poza przyjemnością z rozpakowania swoich zakupów, mogą użyć ich do przechowywania skarbów. Pięknie zaprojektowane pudełka będą również wyjątkowym opakowaniem na prezent i ulubionym miejscem dla kota.

– Mówi się, że jedną z rzeczy, które najbardziej cieszą w prezencie jest samo jego odpakowanie, dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej uprzyjemnić naszym klientkom zakupy, wprowadzając ozdobne pudełka – mówi Monika Brzezińska, Marketing Director w Renee
.

Pudełka robią furorę w Social Media, coraz więcej zadowolonych klientek przesyła zdjęcia otrzymanych paczek, które publikowane są na facebookowym fanpage’u i instagramie, będąc tym samym niebanalną reklamą, a blogerki, takie jak Karolina Gołębiewska z kanału stylizacjeTV na youtube, zachwalają podejście Renee do obsługi klienta.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Podsumowanie Q4 2018 w i-systems

Końcówka roku - gorący czas niemal w każdej firmie. W tych związanych z e-commerce chyba jeszcze bardziej intensywny. Jak to...

Dobry e-commerce, czyli jaki?

Przełom roku, to w świecie e-commerce zdecydowanie intensywny okres. Rozpoczyna się on od przypadającego na listopad Black Friday, po którym,...

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Zobacz więcej wpisów