Sprzedaż części samochodowych – co się dzieje w internecie?

Branża automotive jest jedną z najbardziej dynamicznych, w szczególności jeśli chodzi o obszar dystrybucji i sprzedaży części samochodowych w internecie. Dziś prezentujemy raport, który pokazuje jej stan.
Znajdziecie w nim informacje o najważniejszych trendach oraz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.

Dowiecie się z niego między innymi:
– kto kupuje w internecie?
– ile produktów jest przeciętnie zwracanych do sklepów internetowych?
– jaka kategoria produktów odpowiada za 24% rynku?
– które produkty sprzedają się najlepiej?
– jakie bariery ograniczają sprzedaż części w internecie?
– co zrobić, aby być bliżej klienta i jak znaleźć receptę na wojny cenowe?

Jeśli chcecie poznać przyszłość branży, zapraszamy do lektury 🙂

Sprzedaż części samochodowych w internecie – Raport 2019

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Sprzedaż części samochodowych – co się dzieje w internecie?

Branża automotive jest jedną z najbardziej dynamicznych, w szczególności jeśli chodzi o obszar dystrybucji i sprzedaży części samochodowych w internecie....

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Zobacz więcej wpisów