Współpraca Li Parie z i‑systems

Li Parie to sieć sklepów z bogatym doświadczeniem w branży bieliźniarskiej, która w swojej ofercie posiada starannie wyselekcjonowane światowe marki. Za obsługę IT nowego sklepu internetowego odpowiada i-systems.

Li Parie w swoim asortymencie posiada szeroki wybór bielizny codziennej, gorsetów, kostiumów kąpielowych, biustonoszy dla mam karmiących i Amazonek oraz różnego rodzaju gadżety i akcesoria. Oprócz typowej sprzedaży, sieć Li Parie jako jedna z pierwszych w Polsce, specjalizuje się w brafittingu czyli profesjonalnym doborze bielizny. Oprócz tej usługi, sklep oferuje “bieliźniane metamorfozy” oraz prowadzi warsztaty poznania i komunikacji z własnym ciałem, tzw. body coaching.

li parie

Nowy sklep internetowy został stworzony w oparciu o rozwiązania responsive web design. Dzięki temu, wszystkie elementy sklepu, niezależnie od rodzaju wykorzystywanego urządzenia, wyświetlane są prawidłowo. Podczas wdrożenia wprowadzona została również tzw. wishlista – miejsce, do którego za pomocą specjalnego buttona w kształcie serduszka dodawane są ulubione produkty.

Na stronie nowego sklepu, dzięki zastosowaniu zdjęć sferycznych 360 stopni, można odbyć wirtualny spacer po stacjonarnych salonach sprzedaży. Do wyboru są cztery przestrzenie i cztery różne lokalizacje. Sieć salonów Li Parie chciała być również pierwszym sklepem w Polsce, który oferuje profesjonalny brafitting online. Umożliwił to videochat, za pomocą którego każda z zainteresowanych klientek mogła skorzystać z porady eksperta online.

Dodatkowe funkcjonalności sklepu to: przypomnienie zalogowanemu klientowi o niezrealizowanym zamówieniu (tzw.porzucone koszyki), karty podarunkowe, rabat za polecenie na Facebooku oraz program lojalnościowy, w którym przyznaje się punkty za każdy zakup dokonany przez zalogowanego klienta. Punkty można wymieniać na prezenty – listę dostępnych prezentów klient widzi na swoim koncie.

Realizację można zobaczyć pod tym linkiem – www.liparie.pl

Tagi

case study Li Parie zakupy mobilne program lojalnościowy


1
Dodaj komentarz

Please Login to comment
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Kon Rad Recent comment authors
najnowszy najstarszy oceniany
Kon Rad
Gość
Kon Rad

Fajne fajne. Jedyne co nie jest RWD to iframe z Youtube na stronie głównej. Można to łatwo zrobić, ale zapewne wiecie jak to osiągnąć. No i mierzi mnie strasznie w Waszych realizacjach brak chociażby minimalnego „paddingu”. Najbardziej widać to w stopce

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów