Po trzech latach funkcjonowania sklepu internetowego, Monnari zdecydowało się na zmianę partnera technologicznego. Teraz za wszystkie prace związane z e-commerce odpowiedzialny będzie i-sklep.
Monnari jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość. Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię.
Monnari jest jedną z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, kojarzoną z najwyższą jakością i niepowtarzalnym stylem. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W tej chwili sieć Monnari liczy 118 salonów firmowych w całej Polsce.
– Sprzedaż w internecie to nie tylko szansa, ale już konieczność dla firm – mówi Katarzyna Kostacińska z Monnari. – Obecnie widzimy stały wzrost zainteresowanie tym kanałem sprzedaży. Obecny sklep internetowy (oparty o PrestaShop) nie spałnia naszych oczekiwań. Potrzebowaliśmy nowych rozwiązań i partnera technologicznego, który będzie szybko i sprawnie odpowiadał na nasze potrzeby, bo rynek e-commerce zmienia się bardzo dynamicznie – dodaje Kostacińska.
Zmiana sklepu Monnari będzie przebiegać etapami. W pierwszym etapie współpracy zostanie zmienione oprogramowanie sklepu oraz zostaną wprowadzone niewielkie zmiany graficzne.
Tagi
case study Monnari wielokanałowość integracja sklepów internetowych