Październik i listopad to był dla nas wyjątkowo pracowity czas. Oto kilka najciekawszych wydarzeń firmowych. Wśród nich nie zabrakło rozpoczęcia długofalowej współpracy w zakresie cloud hosting oraz integracji z eBay.
Inwestycja w cloud hosting – współpraca z 3S
Obsługa dużego i obliczonego w krótkim czasie ruchu wydaj się obecnie jednym z większych wyzwań w e-commerce. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie własnej infrastruktury serwerów w chmurze. Taka inwestycja sprawiła, że sklepy ulokowane w chmurze są w stanie obsłużyć duży ruch w skali miesiąca i co ważniejsze – są przygotowane na obsługę szybko wzrastającej liczby odwiedzin z różnych źródeł w krótkim czasie. Coraz więcej klientów przekonuje się do tego rozwiązania. Pełna skalowalność architektury, bezpieczeństwo danych oraz autorskie rozwiązania i-systems dla e-commerce, są tutaj najważniejszymi argumentami.
Systemu serwerów Private Cloud został zaprojektowany i stworzony według naszej specyfikacji. W ramach jego posiadamy m.in. pełną separację środowiska fizycznego, dedykowane zasoby dyskowe, pełną separację logiczną, nieograniczoną skalowalność, możliwość wyboru parametrów hostów fizycznych czy dowolną wirtualizacje serwerów. Wszystkie rozwiązania są w pełni dopasowane do e-commerce.
Integracja z eBay
Największy udział w torcie transakcji aukcyjnych w Polsce wciąż ma Allegro. Jednak eBay zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością. Dlatego integracja z eBay została przez nas dopracowana tak, by mogła jeszcze lepiej obsługiwać transakcje na tym portalu aukcyjnym. Największe korzyści płynące z korzystania z integracji z eBay, to dostęp prawie 250 milionów użytkowników na kilkudziesięciu rynkach zagranicznych, uzupełnienie części polskiego rynku aukcji internetowych oraz wyjście na przeciw oczekiwaniom użytkowników preferujących PayPal jak najwygodniejszy środek płatności online. Opcje, którymi można zarządzać bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu, to obecnie mi.in. seryjnie wystawianie aukcje wielu produktów jednocześnie za pomocą jednej akcji, automatycznie wystawianie oddzielnych aukcje dla różnych wariantów tych samych produktów, zaplanowanie wystawienia aukcji w przyszłości, automatycznie wystawienie produktów, które aktualnie nie są oferowane na żadnej aukcji czy zarządzanie dostępnymi opcjami dostawy w eBay niezależnie od opcji dostawy w Allegro czy w sklepie internetowym.
Dużą wagę w naszych rozwiązaniach przykładamy do programowania, modelowania i automatyzacji procesów. W panelu sklepu można przygotować szereg procesów ułatwiających i przyspieszających pracę. Po ich przygotowaniu, w pełni automatycznie i bez udziału osób zarządzających sklepami, może być wykonywane:
– synchronizowanie stanów magazynowych produktów sprzedanych w sklepie, eBay oraz Allegro, z opóźnieniem nieprzekraczającym kilku minut,
– korygowanie ilości produktów oferowanych na aukcji po sprzedaży w sklepie lub innym serwisie aukcyjnym,
– zamykanie aukcji po wyprzedaniu produktów w sklepie lub innym serwisie aukcyjnym,
– księgowanie płatności (również PayPal) na poczet zamówień,
– tworzenie zamówień w sklepie z poprawnie zakończonych przez klientów transakcji,
– tworzenie listy płatności, których problemy można rozwiązać ręcznie w dedykowanym menedżerze,
– grupowanie zakupów w jedno zamówienie,
– wyznaczanie kosztów transportu na podstawie zawartości zamówienia.
Przegląd wybranych realizacji
Przez ostatnie dwa miesiące wdrożyliśmy kilka ciekawych realizacji. W śród nich m.in. były:
Monnari jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość. Monnari jest jedną z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, kojarzoną z najwyższą jakością i niepowtarzalnym stylem. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W tej chwili sieć Monnari liczy 118 salonów firmowych w całej Polsce.
Podczas pracy dla Monnari wykonaliśmy m.in. przeniesienie funkcjonalności ze starego sklepu, migrację bazy produktów i klientów, integrację ze Strefą Marek Allegro, stworzyliśmy moduł planu lojalnościowego i rozbudowany moduł kolorów.
Madley
Madley oferuje produkty do wyposażenia i dekoracji wnętrz. Sklep w swojej ofercie ma także akcesoria do sypialni, dodatki do łazienki, akcesoria do kuchni, salonu, jadalni, a także dodatki do pokoju dziecięcego. Dla sklepu wykonaliśmy mi.in. rozbudowany program lojalnościowy obejmujący punkty, polecenie znajomym czy prezenty oraz zaawansowane filtry dla kategorii. Dodatkowo podczas prac graficznych nad layoutem odświeżyliśmy logo sklepu.
Pukrop
Firma od 25 lat zajmujemy się importem i dystrybucją biżuterii. Dzięki temu marka silnie kojarzona jest z nowoczesnością i ciekawym designem. W ramach multisklepu dla Pukrop stworzyliśmy dwa frontendy. Pierwszy z nich to sklep z biżuterią dla młodych kobiet, a drugi to sklep hurtowy.
Zombie Dash
Zombie Dash jest Polską marką, która powstała w 2013r. Projekty łączą zadziorność z wygodą, każdy detal dopracowany jest osobiście, przykładając uwagę do jakości i wykonania, a przede wszystkim trwałości. Wszystkie produkty uszyte są w Polskich szwalniach, z dzianin wyprodukowanych w polskich dziewiarniach specjalnie na zamówienie Zombie Dash. W tym projekcie (oprócz responsywności, która jest standardem wykonywanym w każdej realizacji), stworzyliśmy integrację z Optimą, galerię jako lookbook z możliwością ręcznego ustalania linków do prezentowanych fotografii oraz angielskojęzyczną wersję strony.
Supersklep to jeden z najbardziej znanych polskich sklepów z odzieżą i sprzętem streetwear’owym. W ofercie znajdziemy takie marki, jak Emerica, Altamont, Etnies, Adidas, Converse, Forum, Supra, DC, Burton, Femi Pleasure, VANS, Quiksilver, ROXY, Vonzipper, C1RCA, Gravis, Carhartt, Dakine, Element, FOX, New Era, Nike, New Balance i wiele innych.
W projekcie dla Supersklepu byliśmy odpowiedzialni za responsywność strony, koncepcję graficzną oraz frontend.
Mamissima
Mamissima to nasza realizacja sprzed kilku lat. W tym bardzo znanym sklepie oferującym zabawki i akcesoria dla dla dzieci oraz rodziców, przeprowadziliśmy redesign i od teraz sklep jest w responsive web design.
Bezwstydna Drogeria to sklep internetowy oferujący lekarstwa na wiele przypadłości zdrowotnych, skórnych czy dolegliwości zwanych jako choroby cywilizacyjne. W ramach multisklepu dla firmy Verco, Bezwstydna Drogeria to już szósty sklep w ramach jednego panelu zarządzania. Każdy ze sklepów ma możliwość dodania osobnego opisu, wszystkie linki i SEO domyślnie są generowane automatycznie z możliwością ręcznego wpisania dodatkowych atrybutów w dodatkowym polu.
Tagi
hosting w chmurze case study Monnari case study Supersklep