Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces w e-commerce?

Sklep internetowy to złożony organizm. Składa się z dużej ilości elementów wpływających na jego użyteczność. Z tej ogromnej liczby składników można wybrać sześć aspektów, na które należy zwrócić szczególną uwagę. Te kilka kwestii może pomóc nam sprawnie przenieść sprzedaż na inny poziom.

Jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów

Jedna z najbardziej niedocenianych kwestii w e-commerce to zdjęcia. To one, a nie grafika sklepu, są największą wizual- ną wartością sklepu, szczególnie w branży mody. Właściciele sklepów często na stronie produktu używają fotografii dostarczanych przez producenta. Zdjęcia, które i tak będą występować w innych sklepach i na aukcjach internetowych, nie zrobią wrażenia na klien- tach. Jak to zmienić? O tym w dalszej części artykułu.

Powyższy tekst jest fragmentem artykułu z magazynu Mensis #19. Zapraszamy do przeczytania całego artykułu!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments