Czy to możliwe, aby w ciągu 4 dni spędzonych w Poznaniu rozmawiać z niemalże 500 osobami zainteresowanymi branżą ehandlu? Dla delegacji z i-sklep to zaledwie rozgrzewka. Takie już z nas gaduły. Bo jak nie MY, to kto? 🙂
Od 25 do 28 lutego można nas było spotkać na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Mieliśmy przyjemność wziąć udział w dwóch niezwykle ciekawych wydarzeniach. Pierwszym z nich były VI Targi eHandlu, które odbyły się we wtorek, 25-go lutego. Prawie 100 wystawców i ponad 1500 zwiedzających – to dwie najważniejsze liczby tego spotkania. Niewielu było takich, którzy przeszli obojętnie obok naszego stoiska. Wytłumaczenie jest bardzo proste – pozytywna energia ma największą siłę przyciągania. Nasi handlowcy bez wątpienia takową posiadają. Targi uważamy za bardzo udane – dużo nowych kontaktów, kilku nowych klientów i oczywiście cała paleta bezcennych inspiracji.
Od 26 do 28 lutego włącznie byliśmy obecni na Targach Mody Fashion Fair. Ilość obecnych marek – 500 – oraz handlowców – 5500 – pięknie obrazują pojemność tej branży. A wszystko to w 5 pawilonach i zorganizowane na wysoką 5. Jednym z prelegentów w pierwszym dniu targów był nasz człowiek – B2B Manager – Mateusz Kowalczyk. Przygotował on godną wzmianki prezentację, podczas której, zgromadzeni słuchacze mogli się dowiedzieć:
– jak wojna przyczyniła się do rozwoju technologicznego;
– jaką rolę odgrywają badania rynku i badania zachowań konsumentów w ehandlu;
– jakie dyrektywy szykuje dla branży Unia Europejska
oraz jakie są przykłady najbardziej kreatywnych kampanii które wykorzystywały efekt ROPO.
Nie omieszkaliśmy pojawić się na wieczorze branżowym. Był on dla nas kopalnią wiedzy na temat trendów modowych najbliższego sezonu. Te są dla nas szczególnie ważne – przede wszystkim ze względu na rosnącą w siłę branżę mody, zajmującą coraz więcej miejsca w sektorze e-commerce.
Ten wyjazd jest dla nas dowodem na to, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Tegoroczne Targi Poznańskie były wyjątkowo owocne i tylko umocniły nas w przekonaniu, że i my z takich wyjazdów czerpiemy garściami. Networking, prelekcje specjalistów i przede wszystkim kontakt z potencjalnymi klientami są dla nas bardzo wartościowe. Wszystkim, przybyłym na nasze stanowisko odwiedzającym, dziękujemy za ciekawe pytania i nietuzinkowe uwagi.
Do zobaczenia na kolejnych targach! 🙂