Każdy lubi czuć się wyjątkowo – również podczas dokonywania zakupów online. Dalia, marka oferująca wysokiej jakości bieliznę damską, z myślą o swoich klientach, nową kolekcję ukazuje za pomocą lookbook’a. Rozwiązanie uruchomione zostało przy współpracy z i-systems
Lookbook zwraca uwagę użytkownika
Lookbook to galeria zdjęciowa lub video, która w interesujący sposób eksponuje ofertę asortymentową marki. Pozwala na tworzenie wielu, różnych stron docelowych wraz z przyjaznymi linkami, dlatego doskonale sprawdza się przy prezentacji produktów sezonowych. Na wysokiej jakości fotografiach przedstawione zostają pełne stylizacje z przypisanymi produktami. Dzięki czemu, klient w łatwy sposób może dokonać zakupu kilku artykułów.
Połączenie estetyki z nowoczesnymi funkcjonalnościami
Nowy lookbook sklepu internetowego dalia.pl ukazuje fotografie modelek ubranych w stroje kąpielowe oraz komplety bielizny pochodzące z aktualnej kolekcji wiosna – lato 2017. Całość umieszczona została w nadmorskim krajobrazie, który z pewnością pozwoli sympatykom marki poczuć wakacyjną aurę.
Do poszczególnych fotografii przypisano kilka produktów – różnych krojów danego kostiumu plażowego oraz wiele wariantów miseczki biustonosza. Dzięki czemu, rozwiązanie umożliwi klientom wybranie idealnego modelu, w zależności od budowy ciała lub indywidualnych preferencji.
Lookbook nie tylko angażuje do dokonania zakupu, ale pozwala także w ciekawy sposób przedstawić wartości marki, styl jaki proponuje konkretna kolekcja oraz trendy danego sezonu.
Zobacz Case Study: Dalia
Chcę dowiedzieć się więcej o lookbooku