Piękno i technologia – nowy lookbook marki Dalia

Każdy lubi czuć się wyjątkowo – również podczas dokonywania zakupów online. Dalia, marka oferująca wysokiej jakości bieliznę damską, z myślą o swoich klientach, nową kolekcję ukazuje za pomocą lookbook’a. Rozwiązanie uruchomione zostało przy współpracy z i-systems

Lookbook zwraca uwagę użytkownika

Lookbook to galeria zdjęciowa lub video, która w interesujący sposób eksponuje ofertę asortymentową marki. Pozwala na tworzenie wielu, różnych stron docelowych wraz z przyjaznymi linkami, dlatego doskonale sprawdza się przy prezentacji produktów sezonowych. Na wysokiej jakości fotografiach przedstawione zostają pełne stylizacje z przypisanymi produktami. Dzięki czemu, klient w łatwy sposób może dokonać zakupu kilku artykułów.

Połączenie estetyki z nowoczesnymi funkcjonalnościami

Nowy lookbook sklepu internetowego dalia.pl ukazuje fotografie modelek ubranych w stroje kąpielowe oraz komplety bielizny pochodzące z aktualnej kolekcji wiosna – lato 2017. Całość umieszczona została w nadmorskim krajobrazie, który z pewnością pozwoli sympatykom marki poczuć wakacyjną aurę.

Do poszczególnych fotografii przypisano kilka produktów – różnych krojów danego kostiumu plażowego oraz wiele wariantów miseczki biustonosza. Dzięki czemu, rozwiązanie umożliwi klientom wybranie idealnego modelu, w zależności od budowy ciała lub indywidualnych preferencji.

Lookbook nie tylko angażuje do dokonania zakupu, ale pozwala także w ciekawy sposób przedstawić wartości marki, styl jaki proponuje konkretna kolekcja oraz trendy danego sezonu.
 
 

 
Zobacz Case Study: Dalia
 
 
Chcę dowiedzieć się więcej o lookbooku
 
 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments