Firma Pitbull od 27 lat oferuje swoim klientom wysokogatunkową odzież sportową oraz ubrania, w których miłośnicy marki odpoczną po męczącym treningu. Potrzeba rozwoju sprzedaży online oraz konieczność dopasowania działań e-commerce do wymagań młodego, aktywnego klienta, była impulsem do stworzenia nowoczesnego sklepu internetowego Pitbull West Coast.
– Odbiorcami Pitbull West Coast są ludzie młodzi, którzy prowadzą dynamiczny tryb życia. Chcąc rozwijać firmę, postanowiliśmy wdrożyć sklep internetowy, który sprosta wymaganiom naszych klientów – stwierdza Michał Kautz z firmy Pitbull
Rozwiązania wpierające sprawną realizację zleceń
Nowy sklep internetowy firmy Pitbull zawiera rozwiązania mające na celu przyspieszenie procesu realizacji zleceń. System e-commerce zintegrowany został z systemem księgowym Subiekt GT, dzięki któremu miłośnik sportowej odzieży zawsze zakupi dostępne na stanie magazynowym towary. Ponadto wdrożono moduł importu przelewów bankowych. Po wgraniu aktualnego wyciągu bankowego automatycznie zmienia się status nowych zamówień na opłacone. Zlecenia następnie przekazane zostają do przygotowania i wysłania klientowi.
Inną funkcjonalnością wspierającą sprawną i ekonomiczną logistykę przedsiębiorstwa jest moduł Magazynowy. W sytuacji, gdy firma posiada kilka magazynów, pozwala on dobrać ten, z którego powinny być realizowane zamówienia do konkretnego odbiorcy. Rozwiązanie ułatwia sprawne przesyłanie towarów w obrębie magazynów, przez co zwiększa atrakcyjność oferty. Uruchomiona funkcjonalność pozwala także na przekazanie klientowi realnej informacji o czasie dostawy zamówionych produktów.
Funkcjonalność obniżająca ilość nieodebranych zamówień
Zdarza się, że klient wielokrotnie dokonuje zakupów w sklepie internetowym, natomiast wszystkie próby dostarczenia zamówień kończą się fiaskiem. Firma sprzedająca online z powodu nieodebrania przez klienta produktu, nie finalizuje transakcji, jednak obarczona zostaje kosztami przesyłki. Tworzy to dodatkowe koszty logistyczne. Rozwiązaniem pomagającym wychwycić klientów notorycznie nieodbierających zakupionych produktów, jest moduł Czarnej Listy. Administrator sklepu internetowego, wybierając odpowiednie statusy, takie jak zamówienia nieodebrane lub czekające na wpłatę generuje bazę klientów, którzy kilkukrotnie zamówili produkt, jednak go nie odebrali. Może wtedy skontaktować się z niepewnym klientem i omówić szczegóły transakcji lub anulować zamówienie.
Program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów
Interesującą funkcjonalnością budującą lojalność klientów Pitbull West Coast jest moduł Punktów Premium. Zarejestrowani odbiorcy sklepu internetowego mogą za każdy dokonany zakup zbierać punkty, by następnie wymieniać je na prezenty produktowe. Administrator sklepu internetowego może zadecydować, kiedy przyznawane są punkty – za każdy zakup, konkretne produkty lub polecenie sklepu innemu klientowi. W taki sposób można promować dane produkty takie jak, bestsellery, końcówki kolekcji, czy własne marki. Punkty premium przyznawane za polecenie, pojawiają się natomiast na koncie klienta, po dokonaniu i opłaceniu zamówienia przez osobę, której sklep został polecony.
Nowy sklep marki można zobaczyć na: pitbull.pl
Tagi
sprzedaż detaliczna B2C rozwiązania B2B