Bean Brothers dba o kontakty B2B

We wrześniu ubiegłego roku firma Bean Brothers we współpracy z i-systems wdrożyła system e-commerce. Nowy system sprzedaży online skierowany jest zarówno do detalicznego sympatyka dobrej kawy, jak i klientów biznesowych – kawiarni, hoteli oraz restauracji. Marka doskonale rozumie potrzebę stałego rozwoju, dlatego efektem najnowszych prac jest uruchomienie dodatkowej funkcji – rabatów dla producentów.

Budowanie lojalności, wśród klientów B2B

Administrator systemu widząc, że kontrahent cyklicznie dokonuje zakupów w sklepie internetowym beanbrothers.pl, ma możliwość zaproponować mu odpowiedni program lojalnościowy. Dzięki nowemu rozwiązaniu, może dodać firmę do listy i przydzielić jej rabat procentowy na zakup kawy pochodzącej od konkretnego producenta. Tym samym, administrator definiuje w systemie, czy klient będzie miał na dany rodzaj kawy rabat oraz o jaki procent mniej zapłaci on za zakup konkretnego produktu.

Nienakładające się rabaty

Bean Brothers posiada szeroko rozbudowaną politykę rabatową. Klienci za zapisanie się do newslettera, również mogą otrzymać dodatkowe zniżki na zakupy w sklepie internetowym marki. Ponadto, firma ma możliwość generowania kuponów rabatowych dla swoich klientów.

W chwili, gdy kontrahent, który posiada rabaty dla hurtownika, otrzymał także kod rabatowy, może on wykorzystać kod na produkty, które nie mają innej zniżki. W sytuacji, gdy klient będzie chciał nabyć już zrabatowany produkt, system przekaże informację, że na dany produkt został już przyznany rabat i poprosi o wybranie innego asortymentu. Dzięki temu rozwiązaniu, marka minimalizuje sytuacje, w których nakładające się rabaty mogłyby spowodować niską rentowność transakcji.

Nowy system firmy Bean Brothers, poprzez uruchamianie dobranych do konkretnej grupy docelowej form rabatowych, efektywnie buduje pozytywne relacje business to business.

Tagi

B2C B2B


0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments