Branża meblarska inwestuje w e-commerce

kare

Nikogo już nie dziwi, że branża fashion może pochwalić się innowacyjnymi rozwiązaniami e-commerce. Czy to odzież, czy obuwie, sklepy online wprowadzają coraz to nowe, dedykowane sposoby, nie tylko na przyciągnięcie uwagi klienta, ale również te wspierające budowanie lojalności wobec marki. Trend przenika jednak kolejne sektory, dla których należy przygotować zupełnie inne funkcjonalności, aby zapewnić sprawne zarządzanie sklepem oraz najwyższej jakości obsługę klienta. Przykładem może być branża meblarska i przygotowany przez i-systems sklep internetowy KARE24.pl

KARE24.pl jest częścią grupy DESIGN AG Anna Guenther. Marka KARE Design od 1981 roku, dzięki swoim kreatywnym pomysłom, konsekwentnie zapewnia sobie sukces, oferując designerskie meble, oświetlenie oraz akcesoria dekoratorskie. Jej showroomy zlokalizowane są nie tylko z Polsce w Krakowie, ale również w Niemczech, Austrii i poza granicami Europy. Posiada także 200 branżowych partnerów oraz 2000 odbiorców handlowych.

Jak podkreśla marka, jej głównymi odbiorcami są osoby w różnym wieku, ale „młode duchem”. Chcąc podążać za współczesnymi trendami, firma, we współpracy z i-systems, zdecydowała się na wdrożenie systemu e-commerce.

Po przeprowadzonej analizie, wytypowane zostały funkcjonalności, dopasowane do specyfiki marek z sektora meblarskiego. Oprócz modułów, takich jak polityka rabatowa, czy kupon za zapisanie się do newslettera, nowy system e-commerce wyposażony jest w moduły stworzone specjalnie pod biznesowe potrzeby firmy.  

Zdecydowaliśmy się na inwestycję w e-commerce, ponieważ na bieżąco śledzimy szybko zmieniające się trendy i staramy się do nich dopasować. Sprzedaż online daje coraz więcej możliwości i jest skutecznym kanałem dotarcia do klienta – komentuje Anna Guenther, właścicielka DESIGN AG Anna Guenther.

Nowy system e-commerce sklepu internetowego KARE24.pl to kolejny krok w strategii rozwoju firmy pod kątem sprzedaży online. Planowane są dalsze działania mające na celu rozszerzenie aktywności firmy w tym obszarze.

Nowy sklep online można zobaczyć tutaj: KARE24.pl

Tagi

Sklepy internetowe


Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

B2E, czyli skuteczne wsparcie organizacji pracy
B2E banner

Jak sprawić, by organizacja efektywnie funkcjonowała na współczesnym rynku? Każdy kto prowadzi firmę wie, że kwestia ta potrafi spędzać sen...

Aplikacja mobilna brakującym ogniwem omnichannel?
aplikacja mobilna

W 2018 r. strategia omnichannel wydaje się standardem. Wszystkie liczące się marki posiadające sieć sklepów stacjonarnych połączyły w większym lub...

Czy człowiek może być kolorem? Kapitał ludzki, jako największa wartość w organizacji
ludzie-1

Chcąc prowadzić innowacyjną i ponadczasową firmę należy bacznie obserwować indywidualne predyspozycje pracowników. Nie każdy z nich nadaje się do pracy...

Zobacz więcej wpisów
  • http://oferownik.pl Robert Marketingowiec

    Nie da się być mocnym we wszystkich kanałach komunikacji, trzeba sobie wypracować te które najbardziej się wybijają i się ich trzymać.

  • Marcin

    „Dawno temu skupialiśmy się na ważnych rzeczach, czyli rozwiązywaniu problemów i logice biznesowej. Dzisiaj jesteśmy prawie całkowicie skoncentrowani na abstrakcji i generalizacji.” – i to wszystko wina frameworków? Czy to wina cegieł i zaprawy że murarze krzywo wybudowali mur, czy jednak problemem było nieprofesjonalne podejście fachowców, którzy ubzdryngoleni przyszli do pracy? Nie możemy zrzucać winy na narzędzia, za to że źle tworzymy aplikacje. Powinniśmy raczej starać się dostrzec fakt, że problem leży w nas samych i spróbować go zrozumieć… oraz coś z nim zrobić. I na pewno nie jest metodą na ów problem podejście, że „powinniśmy używać PHP, a nie architektury do budowania aplikacji” – taki tok rozumowania jest idealnym dowodem na to jak wiele osób nie rozumie czym jest architektura. Architektura to nie framework! Posłużę się kolejnym odwołaniem do budownictwa: czy patrząc na kościół pierwsze co widzimy to to, z czego jest on zbudowany czy raczej jakie jest jego przeznaczenie. Albo: czy widząc bramę pierwszą naszą myślą jest „użyli cegieł z Castoramy i wkrętarki boscha” czy raczej „to jest brama – służy do tego by gdzieś wejść lub skądś wyjść”?
    To prawda – we współczesnym programowaniu zapominamy o logice biznesowej, ale nie jest to wina architektury, tylko raczej braku dyscypliny w nas samych – nie interesuje nas to, nas jara głównie fakt że piszemy np. w kotlinie bo to jest teraz modne. „Zrobię to na symfony, zapytania puszczę doctrinem a obiekty będę serializować jms’em” – to nie jest opis architektury, to lista zakupów – jakich narzędzi potrzebuję by zrealizować cel. Szkoda tylko, że przez to cel ląduje na drugim (albo i nawet dziesiątym) miejscu – a celem jest np. zbudowanie aplikacji do przechowywania dokumentów. Ale to nie decyzja twórców bibliotek/frameworków, że cel staje się dla nas mało istotny. To nie Fabien Potencier każe nam całą logikę wrzucać do akcji w kontrolerze, to nie Jonathan Wage podpowiada nam, by nasze biznesowe obiekty bezpośrednio wywoływały doctrine’a! To my, my programiści sami doprowadzamy do tego, że nasze aplikacje przypominają niestrawione resztki pokarmu które codziennie zostawiamy w porcelanowym ekspresie. I póki nie nauczymy się odseparowywać logiki biznesowej od narzędzi to dalej będziemy tworzyć legacy code.
    Co do argumentu, że niektóre z zależności mogą zostać po kilku latach porzucone i nie będą dalej rozwijane… serio? I proponujesz phpti jako alternatywę do twiga albo smarty? Wszystko może zostać po kilku latach porzucone, to do obowiązków programisty należy m.in. nie pozwolić na to, by moduły/komponenty nie były sprzężone z innymi elementami czy zewnętrznymi bibliotekami.
    A co do bogactwa wiedzy i tego co się dzieje pod maską – ogólnie nie powinno się używać narzędzi, których się nie rozumie: jak działają, dlaczego tak działają itp. By potem nie było sytuacji w stylu senior piszący od 5 lat w laravelu nie potrafi odpowiedzieć na rozmowie kwalifikacyjnej na pytanie „Co robi funkcja die()?”…

    TL;DR: nie zgadzam się 😉