Branża meblarska inwestuje w e-commerce

Nikogo już nie dziwi, że branża fashion może pochwalić się innowacyjnymi rozwiązaniami e-commerce. Czy to odzież, czy obuwie, sklepy online wprowadzają coraz to nowe, dedykowane sposoby, nie tylko na przyciągnięcie uwagi klienta, ale również te wspierające budowanie lojalności wobec marki. Trend przenika jednak kolejne sektory, dla których należy przygotować zupełnie inne funkcjonalności, aby zapewnić sprawne zarządzanie sklepem oraz najwyższej jakości obsługę klienta. Przykładem może być branża meblarska i przygotowany przez i-systems sklep internetowy KARE24.pl

KARE24.pl jest częścią grupy DESIGN AG Anna Guenther. Marka KARE Design od 1981 roku, dzięki swoim kreatywnym pomysłom, konsekwentnie zapewnia sobie sukces, oferując designerskie meble, oświetlenie oraz akcesoria dekoratorskie. Jej showroomy zlokalizowane są nie tylko z Polsce w Krakowie, ale również w Niemczech, Austrii i poza granicami Europy. Posiada także 200 branżowych partnerów oraz 2000 odbiorców handlowych.

Jak podkreśla marka, jej głównymi odbiorcami są osoby w różnym wieku, ale „młode duchem”. Chcąc podążać za współczesnymi trendami, firma, we współpracy z i-systems, zdecydowała się na wdrożenie systemu e-commerce.

Po przeprowadzonej analizie, wytypowane zostały funkcjonalności, dopasowane do specyfiki marek z sektora meblarskiego. Oprócz modułów, takich jak polityka rabatowa, czy kupon za zapisanie się do newslettera, nowy system e-commerce wyposażony jest w moduły stworzone specjalnie pod biznesowe potrzeby firmy.  

Zdecydowaliśmy się na inwestycję w e-commerce, ponieważ na bieżąco śledzimy szybko zmieniające się trendy i staramy się do nich dopasować. Sprzedaż online daje coraz więcej możliwości i jest skutecznym kanałem dotarcia do klienta – komentuje Anna Guenther, właścicielka DESIGN AG Anna Guenther.

Nowy system e-commerce sklepu internetowego KARE24.pl to kolejny krok w strategii rozwoju firmy pod kątem sprzedaży online. Planowane są dalsze działania mające na celu rozszerzenie aktywności firmy w tym obszarze.

Nowy sklep online można zobaczyć tutaj: KARE24.pl

Tagi

Sklepy internetowe


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów