Jeszcze nigdy mobilne zakupy nie były tak proste

Sklep internetowy w Responsive Web Design to rewolucja w użyteczności stron sklepów internetowych. Dzięki rozwiązaniu RWD, strony automatycznie dostosowują rozdzielczości do urządzenia. Ze sklepu korzysta się łatwiej i przyjemniej. Jeden sklep, jeden adres, jedna grafika.

Sklep internetowy w Responsive Web Design to:

  • Większa dostępność witryny,
  • Mniejsze koszty. Wprowadzając zmiany na zwykłej stronie musimy uwzględnić wyświetlanie się treści na PC, telefonach, tabletach itp.. To wszystko wymaga czasu. Posiadając stronę w RWD wystarczy zmienić kod tylko raz – automatycznie dostosuje się on do wszystkich urządzeń. Sklep posiada więc tylko jedną stronę – nie musi mieć (i utrzymywać) mobilnych stron,
  • Łatwa nawigacja na stronie,
  • Możliwość zachowania zgodności wizerunkowej – układ strony nie rozjeżdża się w sposób niekontrolowany, a użytkownik zawsze pozna stronę.

Pokolenie always on

Liczba osób korzystająca z Internetu mobilnego systematycznie rośnie od 2008 roku. Według badania dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w 2015 roku będzie ich ponad 7 mln. Nie jesteśmy już przywiązani do komputera na biurku. Z Internetu korzystamy przy każdej okazji. W parku, w podróży, na spacerze. Wszędzie również robimy zakupy online.

Mobile shoppers are spending more!

Od teraz przeglądanie sklepów na tabletach, na smartfonach, i innych urządzeniach przenośnych nie będzie sprawiało żadnych trudności. Strona dostosowana do ekranów dotykowych w całości wyświetli się na urządzeniu. Pochłania Klienta w 100%. Nic go nie odciąga od zakupów. Wpływ dobrze wyświetlającej się strony sklepu na zakupy najlepiej widać na przykładzie tabletów. Ich właściciele wydają średnio o 50% więcej niż użytkownicy smartfonów i o 20% więcej niż osoby kupujące przez PC.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Mariusz Penczek
Mariusz Penczek
9 lat temu

Dobrze wiedzieć, żę…
„Wpływ dobrze wyświetlającej się strony sklepu na zakupy najlepiej widać na przykładzie tabletów. Ich właściciele wydają średnio o 50% więcej niż użytkownicy smartfonów i o 20% więcej niż osoby kupujące przez PC.”