Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała się na wykorzystanie rozwiązań dedykowanych, dostarczanych przez i-systems.
PICKY PICA to marka, która powstała w 2017 roku. Jej grupę docelową stanowią kobiety ceniące oryginalny styl i innowacyjne, odważne, modowe trendy. Po przeprowadzeniu pilotażu odbioru nowej marki przez potencjalnych klientów i jego pozytywnym wydźwięku, podjęta została decyzja o stworzeniu i rozwoju sprzedaży internetowej.
– Przyjęliśmy metodę małych kroków – twierdzi Bartłomiej Twardosz, Menedżer ds. e-commerce w W.KRUK. – Po szybkiej decyzji o wdrożeniu kolejnego systemu e-commerce, sprawnie uruchomiliśmy system w wersji MVP (Minimum Viable Product). Obecnie będziemy rozwijać działający już projekt – podsumowuje Bartłomiej Twardosz.
VRG S.A. to spółka powstała z połączenia VISTULA GROUP Spółka Akcyjna ze spółką BYTOM Spółka Akcyjna.
Nowy serwis dostępny jest pod adresem: https://pickypica.com