Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała się na wykorzystanie rozwiązań dedykowanych, dostarczanych przez i-systems.

PICKY PICA to marka, która powstała w 2017 roku. Jej grupę docelową stanowią kobiety ceniące oryginalny styl i innowacyjne, odważne, modowe trendy. Po przeprowadzeniu pilotażu odbioru nowej marki przez potencjalnych klientów i jego pozytywnym wydźwięku, podjęta została decyzja o stworzeniu i rozwoju sprzedaży internetowej.

– ​Przyjęliśmy metodę małych kroków​ – twierdzi Bartłomiej Twardosz, Menedżer ds. e-commerce w W.KRUK. – ​Po szybkiej decyzji o wdrożeniu kolejnego systemu e-commerce, sprawnie uruchomiliśmy system w wersji MVP (Minimum Viable Product). Obecnie będziemy rozwijać działający już projekt​ – podsumowuje Bartłomiej Twardosz.

VRG S.A. to spółka powstała z połączenia VISTULA GROUP Spółka Akcyjna ze spółką BYTOM Spółka Akcyjna.

Nowy serwis dostępny jest pod adresem:​ https://pickypica.com

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Sprzedaż części samochodowych – co się dzieje w internecie?

Branża automotive jest jedną z najbardziej dynamicznych, w szczególności jeśli chodzi o obszar dystrybucji i sprzedaży części samochodowych w internecie....

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Zobacz więcej wpisów