Mammut Polska otwiera sklep internetowy

Mammut to jeden z wiodących producentów sprzętu alpinistycznego, wspinaczkowego, turystycznego oraz odzieży i obuwia sportowego. Polskim dystrybutorem marki i właścicielem sklepu jest firma Uni-Sport posiadająca również kilka sklepów stacjonarnych. Za obsługę IT nowego sklepu odpowiada i-systems.

Uni-sport jest wyspecjalizowanym dystrybutorem sprzętu sportowego i sprzętu do prac wysokościowych od 1996 r. Od początku działalności jest związana ze szwajcarską firmą Mammut, czeską Singing Rock oraz amerykańską ClimbX. Dodatkowym polem działania jest produkcja własnej odzieży pod marką Beri. Uni-sport posiada również sieć sklepów firmowych Mammut – w Katowicach, Krakowie, Zakopanym i Warszawie. Produkty Mammut znajdują się na wyposażeniu m.in.: TOPR, TPN i GOPR.

mammut

Nowy sklep internetowy działa pod adresem http://mammut.com.pl. Sklep oprócz standardowych funkcjonalności posiada także m.in. integracja z porównywarką cenową Ceneria.pl, integrację z programem ERP Symfonia, moduł linii rabatowych (dla określonych produktów i grup odbiorców) czy rozbudowaną wersję sklepu na Allegro. Ten ostatni moduł ma zapobiec częstej praktyce przy prowadzeniu sprzedaży online – rozdzielania zamówień na przychodzące z różnych źródeł lub na ręczne dopisywanie ich do głównej bazy zamówień. Takie rozwiązania mogły doprowadzić do pomyłek i zajmowały mnóstwo czasu. Rozbudowana wersja sklepu na Allegro charakteryzuje się automatyzacją procesów rejestracji i obsługi zamówień złożonych poprzez system aukcyjny. Pozwala również na zarządzanie wszystkimi zamówieniami z jednego miejsca. Sklep stworzony jest w rozwiązaniu responsive web design, które pozwala poprawnie wyświetlać treści na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Odzież turystyczna, narciarska i sprzęt wspinaczkowy jest również kupowana przez klientów B2B. Dla nich został stworzony, dostępny po rejestracji i zweryfikowaniu, osobny sklep internetowy. W nim, z poziomu administratora, można moderować konta użytkowników, tworzyć grupy rabatowe, określać rabaty procentowe lub kwotowe czy ustalać limity na zamówienia na podstawie historii zakupów.

Tagi

sprzedaż detaliczna eCommerce integracja z ERP Symfonia platformy B2B


0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Kon Rad
Kon Rad
9 lat temu
Kon Rad
Kon Rad
9 lat temu

Banner popup Newslettera wyskakuje co chwila – po przejściu na każdą podstronę. Dość denerwujące