Zespół mobile i-systems w ostatnim czasie aktywnie pracował nad nowymi możliwościami, stworzonej pod koniec 2016 roku, aplikacji mobilnej. Efektem prac jest kolejna wersja aplikacji, posiadająca nowe rozwiązania.
Skierowanie uwagi na pozytywne doświadczenia klienta
Dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników aplikacji, zmieniono nawigację, dostosowując ją do praktyk Material Design oraz iOS. Przebudowany został ekran logowania oraz koszyk. Ponadto, nowa wersja aplikacji mobilnej umożliwia klientowi logowanie na cztery sposoby. Dodano bowiem dwie kolejne możliwości – przy pomocy konta Google oraz poprzez Touch ID.
Po zalogowaniu do aplikacji, klientowi pokazuje się zupełnie nowa forma strony przeglądu. Administrator systemu sprzedażowego konfiguruje ten widok z poziomu sklepu internetowego. Stronę może dopasować do indywidualnych potrzeb marki, podając: tytuł, opis, zdjęcie, kolejność, odnośnik do produktu, flagi lub kategorii. Wprowadzone ustawienia natychmiastowo pokazują się w aplikacji mobilnej.
Funkcjonalności wspierające sprzedaż
W nowej wersji aplikacji mobilnej uruchomiony został skaner kodów kreskowych. Rozwiązanie może wzmacniać działania omnichannel. Jego przydatność pokazuje przykład:
Klient w salonie stacjonarnym nie może znaleźć odpowiedniego dla siebie rozmiaru. Wystarczy, że zeskanuje kod kreskowy, znajdujący się na interesującym go artykule, a zostanie przeniesiony do karty tego produktu w sklepie online marki. Dzięki temu, będzie mógł sprawdzić, czy produkt o odpowiednim rozmiarze jest dostępny w sklepie internetowym i dokonać zakupu.
Aplikację mobilną zintegrowano z Ionic Cloud. Umożliwiło to dodanie funkcji push notyfikacji. Dzięki powiadomieniom push, administrator sklepu internetowego z łatwością może przesłać na aplikację wiadomość o promocji, dodatkowym rabacie, zamówieniu przyjętym do realizacji, czekającym na realizację lub o zmianie statusu przesyłki. Według badań, otwieralność powiadomień push wynosi około 90%.
Integracja umożliwiła także uruchomienie funkcji Live Updates. Rozwiązanie pozwala szybko zaktualizować dane w aplikacji mobilnej. Gdy wprowadzona zostanie zmiana w systemie sprzedażowym, np. nowa promocja, pojawi się ona również w aplikacji. Dzieje się tak, ponieważ po uruchomieniu, aplikacja rejestruje się w chmurze danych i sama sprawdza dostępność nowych wersji. To kolejny element gwarantujący spójność danych w sklepie online i w aplikacji mobilnej.
Możliwości aplikacji mobilnej stworzonej przez i-systems pokazane zostały w poniższym filmie:
Skontaktuj się z nami i poznaj wszystkie możliwości aplikacji mobilnej