Firma Neness uruchomiła nowy sklep internetowy

Nowy system Neness – firmy oferującej perfumetki dla kobiet i mężczyzn – zawiera dedykowane rozwiązania e-commerce. Wspierają one budowanie lojalności wśród klientów oraz przyspieszają realizację złożonych zamówień. Prace nad wdrożeniem nowego systemu marka powierzyła i-systems.

Zależało nam, by odbiorcy naszego sklepu, mogli komfortowo dokonać zakupów online. Dlatego nie bez znaczenia był delikatny i czytelny layout sklepu. Zwróciliśmy także uwagę na funkcjonalności pozwalające potencjalnemu klientowi łatwo wyszukać i zakupić interesujący go produkt – stwierdza Edyta Brudny z firmy Neness

Funkcjonalności umożliwiające szybkie zakupy i ich sprawną realizację

W nowym systemie e-commerce Neness uruchomiona została wyszukiwarka SOLR, dzięki której klienci mogą znaleźć swój ulubiony zapach wpisując nazwę lub inne parametry produktu. System wyszuka także towar mimo, iż potencjalny odbiorca wpisał nazwę bez polskich znaków lub z literówką. Wyszukiwarka bowiem pokaże produkty, które prawdopodobnie interesują odbiorcę sklepu internetowego.

Nowy sklep online firmy Neness posiada również moduł Managera Wysyłek. Funkcjonalność pozwala przekazać informację o nowej przesyłce do Poczty Polskiej oraz Paczkomatów. Następnie moduł generuje etykietę, którą należy umieścić na przygotowanej do wysyłki paczce. Standardowo, dane klienta wpisuje się ręcznie, a takie rozwiązanie może generować liczne błędy. Moduł Managera Wysyłek automatyzuje cały proces, przez co zmniejsza czas przygotowania towaru do wysyłki oraz eliminuje powstawanie błędów związanych z niewłaściwym wpisaniem danych adresowych.

Rozwiązania doceniające lojalnych klientów

Każdy klient, otrzymując dodatkowy rabat lub punkty, które może wymienić na prezent, czuje się doceniony. W systemie e-commerce Neness wdrożony został moduł kuponów rabatowych w zamian za zapisanie się do newslettera. Pozwala to firmie pozyskać dane klientów oraz zaprosić do dokonania zakupu w sklepie internetowym. Inną funkcjonalnością jest program lojalnościowy, pozwalający zalogowanym klientom zbierać punkty premium za dokonane zakupy. Administrator sklepu może określić, czy punkty przyznawane będą przy zakupie konkretnego towaru, czy każdego produktu znajdującego się w ofercie marki. Klient w swoim panelu widzi ilość zebranych punktów oraz rzeczy, które może nabyć wymieniając odpowiednią ilość nazbieranych punktów.

Możliwość sprzedaży zagranicznej

Sklep internetowy firmy Neness przystosowany został do sprzedaży transgranicznej. Klient może wybrać wersję językową: polską lub angielską, może również zakupić swoje ulubione perfumy w różnych walutach – złotówkach, funtach, euro lub dolarach. Dla zagranicznego odbiorcy, zakup w walucie, która obowiązuje w miejscu jego pobytu jest dużym komfortem.

Sklep internetowy dostępny jest pod adresem: www.neness.pl

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C sklepy internetowe


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Konteksty i ich wpływ na rozwój oprogramowania

W branży IT niezmiernie ważnym obszarem jest development. Angielskie słowo “develop”, w dosłownym tłumaczeniu oznacza rozwijać i to właśnie ten...

7 trafnych decyzji, czyli sukces w omnichannel

Omnichannel, to niejako dalszy krok w rozwoju firmy. To naturalna transformacja koncepcji multichannel, idea gwarantująca spójność doświadczeń we wszystkich kanałach,...

Zobacz więcej wpisów