Jedna z najstarszych marek w Polsce, ćmielowska fabryka porcelany której początki sięgają 1790 roku, uruchomiła nowy sklep internetowy. Za wszystkie prace odpowiada i-systems.
Źródła ćmielowskiej fabryki to rok 1790 roku, kiedy miejscowy garncarz Wojtas założył w Ćmielowie manufakturę produkującą garnki gliniane i fajans. W 1838 roku w fabryce rozpoczęła się produkcja porcelany. W swoim portfolio Polskie Fabryki Porcelany mają trzy marki: elegancki i luksusowy Ćmielów, klasyczną i funkcjonalną Chodzież oraz nowoczesne i odważne Ćmielów Design Studio. Polskie Fabryki Porcelany należą do Grupy Kapitałowej Wistil.
– Ćmielów to jedna z 10 najstarszych marek w Polsce. To bardzo znaczące, że takie marki widzą potencjał w eCommerce i chcą go w pełni wykorzystać inwestując w nowe rozwiązania B2B i B2C – twierdzi Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager i-systems.
– Podczas procesu powstania nowego sklepu chcieliśmy połączyć naszą bogatą tradycję z najlepszymi rozwiązaniami na rynku IT. Efektem prac jest system, dzięki któremu możemy wykorzystać swoją rozpoznawalność i tym samym docierać do klientów jeszcze efektywniej – twierdzi Sebastian Kozłowski, Dyrektor ds. Produkcyjno – Rozwojowych Polskich Fabryk Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A.
Połączenie tradycji z nowoczesnością
Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. słyną z historycznych kolekcji, które do dziś trafiają na stoły głów państw i monarchów na całym świecie. Ćmielowska porcelana od pokoleń znajduje się m.in.: w Kancelarii Prezydenta RP, Kancelarii Premiera RP, w Watykanie, jest reprezentacyjną zastawą w wielu placówkach dyplomatycznych. Nowy sklep internetowy musiał być zgodny z wartościami marki, a z drugiej strony sprostać wyzwaniom użytkowników mobilnych. Wszystkie prace projektowe i developerskie opierały się na rozwiązaniu responsive web design, które gwarantuje sprawne dopasowanie się treści do każdego urządzenia mobilnego.
Rozwiązania wspierające sprzedaż i logistykę
System eCommerce przygotowany dla Polskich Fabryk Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. posiada szereg prosprzedażowych rozwiązań. Wśród nich można wymienić: inteligentne grupy i rozbudowane kupony, możliwość dodawania recenzji, rozbudowane filtry, zaawansowaną historię koszyka, czy dwukierunkową i w pełni automatyczną integrację z Allegro.
Nowy system eCommerce wspiera również markę w logistyce. Posiadając dedykowane moduły magazynowe administratorzy systemu mogą łatwiej zarządzać produktami z różnych magazynów wewnętrznych i zewnętrznych, ustalać ich priorytety oraz systematycznie sprawdzać stany.
Sklep można zobaczyć pod adresem: http://sklep.porcelana.com.pl