Kolejny tegoroczny release jest już dostępny. To pierwsze uaktualnienie systemu eCommerce oznaczone numerem czwartym. Na zmianę numeracji wpływ miały dwa czynniki. Pierwszym z nich jest całkowita zmiana designu panelu administracyjnego. Drugi czynnik wiąże się z powstaniem sklepu na kontroli wersji Git.
Począwszy od wersji 4.0, każda kolejna wersja release będzie posiadała swoją unikalną nazwę. Nazwa ma charakter czysto informacyjny i pełni funkcję identyfikującą między kolejnymi wersjami. Najważniejsze zmiany w Black Adder, to:
Stworzenie nowego designu panelu administracyjnego
Panel administracyjny dla naszych klientów wymagał odświeżenia. Przed zespołem designu i frontendu zostało postawione zadanie: nowy panel ma być prosty w designie, funkcjonalny i zgodny z duchem identyfikacji i-systems. Po analizie wymagań, zespół designu stworzył UI projektu, czyli podstawową kolorystykę, typografię, loga, ikony i inne elementy graficzne związane z panelem.
Kolejne prace dotyczyły już wdrożenia nowego panelu. Efektem jest nowoczesny, dopracowany w szczegółach interfejs, który przykłada dużą uwagę do łatwości obsługi systemu eCommerce.
Dodanie modułu centrum telefonicznego (call center)
Jako i-systems integrujemy eCommerce z innymi środowiskami sprzedaży. Takie są wymagania rynku i klientów. W release 4.0 Black Adder, pojawił się więc moduł call center. To rozbudowany i zaawansowany moduł połączony z informacjami o klientach, produktach, zamówieniach, zwrotach i stanach magazynowych. Umożliwia on przeprowadzanie telemarketingu z poziomu przeglądarki.
Dodatkowo moduł call center zintegrowany jest z modułem B2B, kalendarzem oraz diagramem przepływów. Diagram przepływów pozwala stworzyć scenariusz rozmowy dla kampanii. Taki scenariusz jest niezwykle pomocny dla osób przeprowadzających rozmowę. Scenariusz można tworzyć i edytować w każdej kampanii niezależnie od siebie.
Konsultanci telefoniczni widzą poszczególne etapy rozmowy i w zależności od przebiegu rozmowy, klikają na odpowiednie przycisk. W ten sposób przeprowadzają całą rozmowę, zgodnie z wcześniejszym ustalonym scenariuszem.
Konsultanci podczas rozmowy mają również możliwość podglądu informacji o produktach i ich stanach magazynowych. Dzięki połączeniu z kalendarzem, możliwe jest ustalenie kolejnych rozmów. Moduł w przypadku ustawienia daty i godziny w kalendarzu użytkownika, która jest już zajęta przez inne zadanie, proponuje kolejny wolny termin w 15. minutowych interwałach.
W przygotowanym module pracownik call center ma możliwość: sprawdzenia historii zakupów klienta, otwarcia formularza nowego zamówienia, wprowadzenia uwagi na formularzu, oznaczenia czy wygenerowano w trakcie zadania zamówienie czy wyznaczenia kolejnego termin kontaktu.
Moduł potrafi również rejestrować czas trwania zadania od otwarcia aż do zapisania przez pracownika oraz weryfikować listę zadań o odpowiednim trybie w celu wybrania ich do listy automatycznego wydzwaniania numeru na dany dzień i godzinę.
Poprawa UX koszyka ze szczególnym uwzględnieniem wyświetlania cen promocyjnych i zniżek na produkty
Wiedząc jak ważnym elementem w procesie zakupowym jest koszyk, cały czas wprowadzamy drobne poprawki, które wzmacniają jego efektywność. W release 4.0 Black Adder zostało poprawione wyświetlanie cen, które uwzględniają lub nie dodatkowe promocje i rabaty. Dzięki tej zmianie widok koszyka jest bardziej przejrzysty.