Spółka i-systems wśród Deloitte Technology Fast 50

Firma i-systems znalazła się w 16. edycji rankingu Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.

Ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe identyfikuje najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne na podstawie tempa wzrostu rocznych przychodów operacyjnych w analizowanych okresach. W regionie Europy Środkowej w programie uczestniczą firmy z 17 krajów: Polski, Czech, Węgier, Łotwy, Estonii, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Bośni i Hercegowiny, Albanii, Macedonii, Mołdawii, Czarnogóry i Litwy.

Silna pozycja Polski

W 16. edycji rankingu Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazło się 19 spółek z Polski. Na pozycji lidera zestawienia głównego „Technology Fast 50” znalazła się czeska firma Simplity, tuż za nią uplasowała się polska spółka Sky Cash Poland. Trzecia pozycja przypadła zeszłorocznemu zwycięzcy, węgierskiej spółce Szallas.hu.

pl_ceFast50_innoawacje_tmt_2015_FINAL (przeciągnięte)

Polscy laureaci w kategorii głównej Technology Fast 50

W rankingu Deloitte Technology Fast 50 spółka i-systems znalazła się po raz pierwszy. W skali europejskiej jest na miejscu 39, co daje 8. miejsce w Polsce.

dd
Ranking Fast 50 Central Europe jest częścią programu Fast 500 EMEA i wszyscy laureaci „najszybszej 50-tki” zostają automatycznie do niego zgłoszeni. Partnerami Honorowi konkursu są Minister Gospodarki RP, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów