The Best Sneakers to sklep, który zajmuje się sprzedażą oryginalnego zarówno pod względem wzornictwa, jak i kolorystyki, obuwia. Sama nazwa sklepu sneakers odnosi się do specjalnego rodzaju butów, które cieszą się popularnością wśród młodzieży. Od samego początku, sklep projektowany był z myślą o klientach zagranicznych.
“Z firmą i-systems spotkaliśmy się gdy wszyscy nas zawiedli. Mieliśmy ciekawe pomysły, ale żadna firma nie była w stanie sprostać naszym oczekiwanoim.” – Łukasz Majgier, eCommerce Menager The Best Sneakers
Polska wersja sklepu umożliwia przelogowanie się na wersję niemiecką (thebestsneakers.de) oraz europejską (thebestsneakers.eu). Każda z trzech wersji sklepu, została dostosowana do potrzeb lokalnego rynku, zarówno pod względem danych kontaktowych, jak i systemu płatności czy regulaminu sklepu.
Integracja z portalami aukcyjnym
Aby ułatwić sprzedaż i zaoszczędzić czas, nowy system eCommerce został zintegrowany z najpopularniejszymi portalami aukcyjnymi (Amazon, Allegro). Przez wzgląd na sprzedaż zagraniczną wprowadzono wygodne metody płatności takie, jak: karta kredytowa, szybki przelew (PayPal, Przelewy24), tradycyjny przelew lub pobranie. Wprowadzono również płatność SOFORT Banking, szczególnie popularną w Niemczech, która bazuje na automatycznym przekierowaniu do zaszyfrowanego formularza płatności, a następnie podaniu jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Po wykonaniu tych czynności, sprzedawca otrzymuje potwierdzenie o zleceniu przelewu i może natychmiast rozpocząć realizację zamówienia, co znacznie zaoszczędza czas.
Integracja z ERP Comarch Optima
The Best Sneakers został zintegrowany z systemem magazynowo-księgowym Comarch Optima. Podstawowy zakres integracji to tworzenie dokumentów w systemie ERP i wysyłanie stanów magazynowych do sklepu. Integracja nastąpiła za pomocą integratora, którego zadaniem jest automatycznie zbieranie oraz rozdzielanie wybranych informacji pomiędzy system sprzedaży oraz program ERP.
Mobilne zakupy
Grupą odbiorczą sklepu są ludzie młodzi, dla których naturalne jest robienie zakupów na urządzeniach mobilnych. Z myślą o nich oraz światowych trendach w eCommerce, sklep jest w pełni responsywny, czyli umożliwa prawidłowe wyświetlanie strony bez względu na rodzaj urządzenia. Strona responsywna nie tylko pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów ale również obniża wydatki związane z utrzymaniem strony.
Tagi
sprzedaż transgraniczna sprzedaż detaliczna B2C