Mamissima, czyli sukcesy małe i duże

Mamissima to sklep oferujący nie tylko zabawki i akcesoria dla najmłodszych, ale również dodatki dla rodziców. Pozwala osobom w każdym wieku poczuć się jak dzieci. Produkty pochodzące zarówno od producentów zagranicznych jak i polskich cechuje wyjątkowa estetyka wykonania i niestandardowe wzornictwo oraz przede wszystkim bezpieczeństwo. Te niepowtarzalne produkty można nabyć za pośrednictwem sklepu internetowego oraz w Showroomie znajdującym się w Warszawie.

Sklep online stworzyliśmy od podstaw w 2011 roku i od tego czasu stale prowadzimy prace nad jego rozwojem. Dbałość o bardzo subtelny i klarowny wizerunek sprawdza się już od prawie 5 lat.

– Planując rozwój strony internetowej zależy mi przede wszystkim na podążaniu za innowacyjnymi rozwiązaniami i aby była przyjazna dla naszych klientów. Ponad rok temu przystosowaliśmy stronę do wszelkich urządzeń mobilnych aby jeszcze bardziej ułatwić dostęp do naszej strony zarówno nowym jak i wiernym od lat klientom – mówi Magdalena Janowska, właścicielka sklepu Mamissima.

mamissima2

Strona jest przejrzysta bez zbędnych ozdobników i dodatkowych elementów wprowadzających chaos. Ponadto system eCommerce został przygotowany według najlepszych standardów responsive web design, dzięki czemu sklep internetowy Mamissima jest świetnie dopasowany do każdego rodzaju urządzeń mobilnych.

Jako, że sklep internetowy Mamissima oferuje zróżnicowaną gamę produktów, posiada on intuicyjny podział, mający ułatwić klientom poruszanie się po stronie.

– Podstawowe założenia to zadowolony klient, który szybko może odnaleźć poszukiwany produkt, kupić go i wrócić z entuzjazmem na kolejne zakupy. Stąd też duży nacisk kładziemy na dobrą nawigację. Odpowiednie kategorie rozwijające się w podstrony (np. nowości, promocje, przytulanki, zabawki, dla niemowląt) umożliwiają wyszukanie konkretnej rzeczy – dodaje Magdalena Janowska, właścicielka sklepu Mamissima.

mamissima3

Do jednych z większych sukcesów Mamissima, od momentu wdrożenia naszego systemu eCommerce, można z pewnością zaliczyć nagrodę w kategorii Pomysł promocyjny w grupie średnie i duże sklepy w konkursie eCommerce Polska Awards. Nagrodzona akcja Bloggers love Mamissima trwała 5 tygodni i co tydzień inny blogger wybierał produkty, które zostały objęte promocją. Wykorzystanie coraz bardziej potencjalnej przestrzeni w Internecie, jaką jest środowisko bloggerów zdobyło największe uznanie jury i tym samym Mamissima pokonała gigantów branży takich jak answear.com, smyk.com, czy zalando.pl.

Co więcej, pod koniec ubiegłego roku firma przeniosła się do bardziej przestrzennego lokalu, gdzie można w jeszcze większym komforcie obsłużyć klienta indywidualnego. Nowy Showroom, mieszczący się teraz na ul. Wiertniczej 59 w Warszawie, umożliwia klientom obejrzenie produktów i dopytanie o wszystkie szczegóły na miejscu.

Mamissima stale się rozwija i usprawnia komunikację a ich celem na najbliższy czas jest oczywiście zadowolenie klientów, tych starszych ale przede wszystkim – tych najmłodszych.

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C responsive web design


1
Dodaj komentarz

Please Login to comment
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Magda Namysłowska Recent comment authors
najnowszy najstarszy oceniany
Magda Namysłowska
Gość
Magda Namysłowska

Ja bardzo często zaglądam na stronę: https://www.mamissima.pl/ i przeglądam ich asortyment. Te rzeczy są niepowtarzalne, widać, że to nie jest made in China. Wiem, że kupując u nich dostanę wysokiej jakości, bezpieczne zabawki i akcesoria.

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów