nb

New Balance Polska uruchomił outlet internetowy

Dla polskiego przedstawiciela marki New Balance rok 2016 to czas szybkiego rozwoju sprzedaży, zarówno w kanale online jak i offline. Pod koniec roku marka planuje prowadzić sprzedaż w czterdziestu punktach stacjonarnych, uruchamia kolejne salony typu Street Style, wdrożyła także sklep internetowy StreetStyle24.pl. W tym roku, polski dystrybutor markowego obuwia, otrzymał również wyróżnienie za skuteczne działania social media. Nagroda wręczona została podczas międzynarodowego spotkania wszystkich przedstawicieli marki New Balance w Atlancie.

To jednak nie koniec progresu – New Balance Polska otworzył właśnie outlet internetowy, dzięki któremu miłośnicy butów z charakterystyczną dla marki literą „N”, mogą sprawnie dokonać zakupów, otrzymując przy tym dodatkowy rabat. Internetowy outlet spójny jest z całościową identyfikacją wizualną marki. W kartach produktów zamieszczone zostały pełne tabele rozmiarowe, a zdjęcia obuwia przedstawione są w formacie panoramicznym.

Obuwie New Balance charakteryzuje innowacyjna technologia. Dlatego w opisach asortymentu zamieszczone zostały informacje o zastosowanych rozwiązaniach. Dane mogą być przedstawione na 3 sposoby: w formie opisu, infografiki lub filmu. Uruchomienie outletu internetowego jest kolejnym etapem współpracy marki New Balance Polska z firmą i-systems, w planie rozwoju działań e-commerce.

Internetowy sklep outletowy dostępny jest pod adresem: nboutlet.pl

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C omnichannel