Firma i-systems w rankingu FT1000

6 kwietnia 2018 roku, przy współpracy Financial Times oraz Statista już po raz drugi opublikowany został ranking 1000 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie. Swoje miejsce w tej klasyfikacji ponownie znalazła firma i-systems, tworząca dedykowane oprogramowanie e-commerce.

FT1000, to prestiżowy ranking powstający przy współpracy Financial Times – jednego z największych światowych dzienników gospodarczych i finansowych, wydawanego już od 160 lat oraz Instytutu Badawczego Statista – wiodącego dostawcy danych o rynkach i konsumentach. Stanowi on ciekawe spojrzenie na kwestie rozwoju przedsiębiorstw, wartości jakie on za sobą niesie oraz ryzyk z nim związanych.

Miejsce firmy w rankingu zdeterminowane jest wzrostem przychodów, jakie dana firma odnotowała w latach 2013-2016. Aby zakwalifikować się do udziału w rankingu, przedsiębiorstwa, musiały w roku 2013 wygenerować przychody powyżej 100 000 €, natomiast w roku 2016, wartość ich przychodów musiała przekraczać próg 1 500 000 €. Według danych przedstawionych przez Financial Times i Statista, i-systems, w latach 2013-2016, może pochwalić się wzrostem średniej wartości przychodów na poziomie 44,4%. Dla firmy, znalezienie się na liście 1000 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie to ogromny sukces oraz znak, że poziomem swoich działań dorównuje ona najbardziej cenionym na rynku graczom.

W tym roku, (podobnie jak w poprzedniej edycji), wiodącą pozycję w badaniu odnotowały firmy z Anglii (na liście znalazły się aż 74 firmy reprezentujące ten właśnie kraj). W rankingu FT1000, licznie reprezentowane były także kraje, takie jak Francja, czy Włochy. Polska w tej klasyfikacji była reprezentowana łącznie przez 18 firm.

Z pełną listą przedsiębiorstw, które zakwalifikowały się do FT1000 można zapoznać się na stronie ft.com. Cały ranking zostanie także dołączony, jako suplement, do papierowego wydania gazety Financial Times, które ukaże się 30 kwietnia.

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów