Analiza biznesowa w branży elektronicznej

Kolejny dystrybutor elementów i urządzeń elektronicznych zdecydował się na wykonanie analizy biznesowej. Przeprowadzenie szczegółowego badania przedsiębiorstwo powierzyło firmie i-systems. Analiza biznesowa pozwoli poznać kluczowe procesy zachodzące w firmie, określi indywidualne potrzeby przedsiębiorstwa oraz wyznaczy najlepsze rozwiązania do ich realizacji. W strategii rozwoju firmy związanej z branżą elektroniczną znajduje się bowiem wdrożenie nowoczesnego systemu sprzedażowego dla swoich kontrahentów.

Integracja systemu sprzedażowego z ERP

Przedsiębiorstwo oferujące komponenty elektroniczne jest obecnie na etapie wdrażania systemu klasy ERP, opartego o oprogramowanie Enova. Analiza biznesowa pozwoli określić, w jakim stopniu system do zarządzania przedsiębiorstwem powinien zostać zintegrowany z dedykowanym systemem sprzedażowym dla klientów B2B. Ponadto, przeprowadzane badanie wyznaczy najważniejsze dla działalności hurtowej funkcjonalności systemu ERP. Analitycy i-systems będą pełnić rolę doradców podczas łączenia nowego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem z dedykowanym systemem umożliwiającym sprzedaż B2B.

Analiza biznesowa – funkcjonalności systemu sprzedażowego dla B2B

Nowoczesny system sprzedażowy powinien wspierać kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstwa poprzez rozwiązania, które umożliwią sprawną i bezbłędną ich realizację. Przeprowadzana analiza biznesowa poruszy zagadnienia związane między innymi z: ofertowaniem, zamówieniami do dostawców, limitami logistycznymi, rozbudowaną kartą produktu, czy rozwiązaniami pozwalającymi na sprawne wyszukanie konkretnego towaru. Podczas badania zostaną także poruszone kwestie funkcjonalności umożliwiających nagradzanie stałych klientów np. poprzez gratisy lub program lojalnościowy.

Więcej informacji na temat analizy biznesowej

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów