Dalia to producent ekskluzywnej bielizny damskiej oraz właściciel sklepów stacjonarnych, z ponad dwudziestoletnią tradycją. Obecnie to także nowy sklep stworzony przez i-systems, który daje dużą możliwość personalizowania zakupów online.
Nowy sklep internetowy Dalia skierowany jest do klienta detalicznego. Opcja sprzedaży B2B dostępna jest natomiast w sklepie hurtowym, który został uruchomiony na odrębnej domenie.
– Potrzeba zmiany sklepów spowodowana był trzema głównymi czynnikami. Pierwszy z nich to stare rozwiązania interfejsu i obsługi zamówień w poprzednim sklepie. Druga rzecz to brak możliwości korzystania ze sklepu na coraz bardziej popularnych urządzeniach moblilnych. Trzecia rzecz to brak automatycznego uaktualniania w sklepie internetowym stanów magazynowych z naszym systemem ERP – mówi Tomasz Włodarczyk, wiceprezes Dalia.
Dalia posiada niezwykle bogatą ofertę, zarówno pod względem rozmiarów, jak i różnorodności dostępnych modeli. To stanowiło wyzwanie e-commerce. W kategorii kostiumów kąpielowych została wprowadzona możliwość tworzenia zestawów składających się z dostępnych na niej komponentów – decydując się na konkretny rodzaj i rozmiar biustonosza, klientka może sama wybrać jaki wzór i rozmiar fig chce do niego dopasować. Takie rozwiązanie daje pełną swobodę podczas zakupów.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klienta, nowy sklep został wyposażony w moduł menadżera wysyłek, który znacznie przyśpieszył i ułatwił realizację zleceń. Nowy sklep posiada również galerię produktową w formie lookbook’a. Wszystko w oparciu o rozwiązanie responsive web design, które umożliwia dostęp do sklepu internetowego z poziomu każdego urządzenia.
W trakcie wdrożenia przeprowadzona została integracja z programem
magazynowo-księgowym Hermes SQL, która pozwala na wymianę informacji o produktach, synchronizację stanów magazynowych, informacji o kontrahentach i zamówieniach oraz przesyłanie dokumentów (FA i PA). Wprowadzona została też możliwość składania zamówień przedpremierowych (preorderów).
Za pomocą wpisania kodu pocztowego lub nazwy miasta, klientki mogą zlokalizować firmowe salony stacjonarne oraz pozostałe sklepy, w których asortymencie znajdują się produkty marki Dalia.
Tagi
case study Dalia integracja z Hermes SQL