Dalia uruchamia nowy sklep internetowy razem z i‑systems

Dalia to producent ekskluzywnej bielizny damskiej oraz właściciel sklepów stacjonarnych, z ponad dwudziestoletnią tradycją. Obecnie to także nowy sklep stworzony przez i-systems, który daje dużą możliwość personalizowania zakupów online.

Nowy sklep internetowy Dalia skierowany jest do klienta detalicznego. Opcja sprzedaży B2B dostępna jest natomiast w sklepie hurtowym, który został uruchomiony na odrębnej domenie.

Potrzeba zmiany sklepów spowodowana był trzema głównymi czynnikami. Pierwszy z nich to stare rozwiązania interfejsu i obsługi zamówień w poprzednim sklepie. Druga rzecz to brak możliwości korzystania ze sklepu na coraz bardziej popularnych urządzeniach moblilnych. Trzecia rzecz to brak automatycznego uaktualniania w sklepie internetowym stanów magazynowych z naszym systemem ERP – mówi Tomasz Włodarczyk, wiceprezes Dalia.

Dalia posiada niezwykle bogatą ofertę, zarówno pod względem rozmiarów, jak i różnorodności dostępnych modeli. To stanowiło wyzwanie e-commerce. W kategorii kostiumów kąpielowych została wprowadzona możliwość tworzenia zestawów składających się z dostępnych na niej komponentów – decydując się na konkretny rodzaj i rozmiar biustonosza, klientka może sama wybrać jaki wzór i rozmiar fig chce do niego dopasować. Takie rozwiązanie daje pełną swobodę podczas zakupów.

Karta produktu z możliwością wyboru wariantów zakupu

Karta produktu z możliwością wyboru wariantów zakupu

Wychodząc naprzeciw potrzebom klienta, nowy sklep został wyposażony w moduł menadżera wysyłek, który znacznie przyśpieszył i ułatwił realizację zleceń. Nowy sklep posiada również galerię produktową w formie lookbook’a. Wszystko w oparciu o rozwiązanie responsive web design, które umożliwia dostęp do sklepu internetowego z poziomu każdego urządzenia.

Sklep Dalia w responsive web design

Sklep Dalia w responsive web design

W trakcie wdrożenia przeprowadzona została integracja z programem
magazynowo-księgowym Hermes SQL, która pozwala na wymianę informacji o produktach, synchronizację stanów magazynowych, informacji o kontrahentach i zamówieniach oraz przesyłanie dokumentów (FA i PA). Wprowadzona została też możliwość składania zamówień przedpremierowych (preorderów).

Lokalizacja salonów marki na interaktywnej mapie

Lokalizacja salonów marki na interaktywnej mapie

Za pomocą wpisania kodu pocztowego lub nazwy miasta, klientki mogą zlokalizować firmowe salony stacjonarne oraz pozostałe sklepy, w których asortymencie znajdują się produkty marki Dalia.

Tagi

case study Dalia integracja z Hermes SQL


Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów