By Dziubeka wykorzystuje potencjał e-commerce

Firma By Dziubeka to producent nowoczesnej oraz nietuzinkowej biżuterii dla kobiet i mężczyzn. Odpowiadając na potrzeby klientów, dotyczące form dokonywania zakupów, wdrożyła nowy sklep online. Wykonawcą dedykowanego systemu e-commerce została firma i-systems.

By Dziubeka powstała w 2006 roku. Firma prowadzi działalność zarówno w modelu B2C, jak i nawiązując współpracę z sieciami jubilerskimi. Posiada punkty sprzedaży stacjonarnej, zlokalizowane w całym kraju. Nowa strategia sprzedażowa znanej marki skierowana jest na rozwój kanału online i umożliwienie polskim oraz zagranicznym klientom, detalicznym i hurtowym, dokonywanie sprawnych zakupów, poprzez nowoczesny system e-commerce. Od kilkunastu lat oryginalność oraz barwna kolorystyka produktów marki By Dziubeka zachwyca nie tylko polskich klientów. Biżuteria jest bowiem eksportowana do innych krajów Unii Europejskiej, a także Rosji, Serbii, Czarnogóry, Azerbejdżanu, a nawet Ameryki i Australii.

Dedykowany system e-commerce By Dziubeka zadowoli klientów, którzy na co dzień cenią sprawne zakupy dokonywane poprzez urządzenia mobilne, często wykorzystują social media podczas podejmowania decyzji zakupowych oraz oczekują od marki indywidualnego podejścia. Sklep internetowy marki posiada rozwiązania umożliwiające budowanie konsumenckiej lojalności. Do tego typu rozwiązań zaliczyć można między innymi: możliwość zbierania punktów po dokonaniu zakupu i wymianę ich na produkty w sklepie internetowym, czy tworzenie przez administratora krótkoterminowych promocji.

By Dziubeka planuje dalszy rozwój systemu e-commerce wraz z i-systems. Nowy sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem: www.bydziubeka.pl.

Poznaj rozwiązania e-commerce dla branży Fashion

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów