Nowy system e-commerce BeanBrothers został stworzony z myślą o miłośnikach aromatycznych herbat oraz kaw pochodzących z całego świata. Sklep internetowy marki to połączenie eleganckiej, nawiązującej do kolorów ziemi grafiki z nowoczesnymi funkcjonalnościami wspierającymi sprzedaż online. Wszystkim wdrożonym rozwiązaniom towarzyszyła jedna idea – stworzenie miejsca, z poziomu którego odbiorca sprawnie i komfortowo dokona zakupu, zarówno ulubionej kawy jak i specjalistycznych urządzeń baristycznych potrzebnych wszędzie tam, gdzie parzy się małą czarną.
– Sklep internetowy naszej marki posiada wiele zaawansowanych funkcji, dzięki którym klienci indywidualni oraz odbiorcy biznesowi łatwo dokonają zakupu. Szczególnie doceniamy integrację z systemem księgowym, dzięki czemu szybciej możemy realizować złożone zamówienia – stwierdza Filip Sura z BeanBrothers
Rozwiązania warunkujące sprawną i bezbłędną realizację zamówień
System e-commerce BeanBrothers oferuje swoim klientom wysokogatunkowe herbaty i kawy, a także młynki, ekspresy oraz akcesoria specjalistyczne takie jak, systemy filtrujące czy dyspensery. Kierowanie swojej oferty zarówno do rynku prywatnego jak i B2B generuje spory ruch na stronie. Chcąc zadbać o sprawną realizację wielu zleceń, przedstawiciele firmy postanowili zintegrować system e-commerce z systemem księgowym Subiekt GT. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu marka minimalizuje również sytuacje, w których klient zamówił produkt aktualnie niedostępny na stanie magazynowym.
Firma swoje towary oferuje także na portalu aukcyjnym Allegro. Bogata propozycja produktowa to konieczność wystawienia wielu licytacji o różnych parametrach. Generowanie „ręczne” kolejnych aukcji byłoby uciążliwe i mogłoby powodować powstawanie licznych błędów. Dzięki możliwości automatycznego wystawiania ofert, zawsze tworzone są licytacje, które prezentują produkty dostępne na stanie magazynowym BeanBrothers.
Automatyzacja usługi serwisowej
BeanBrothers oprócz sprzedaży produktowej, oferuje swoim klientom również naprawę zakupionych urządzeń baristycznych. Marka co roku zyskuje wielu nowych odbiorców, a tradycyjne przyjmowanie i kompletowanie dokumentów związanych z ewentualnymi awariami sprzętu byłoby czasochłonne. W związku z tym, dla przedstawicieli firmy ważna była automatyzacja procesu usługi serwisowej.
W nowym systemie e-commerce BeanBrothers wdrożony został moduł RMA zawierający funkcję serwisu. Posiadacz ekspresu lub innego urządzenia baristycznego z poziomu sklepu internetowego w łatwy sposób może zgłosić usterkę i wykupić usługę serwisową. Wystarczy, że wypisze krótki formularz. Na podstawie przedstawionych informacji stworzony zostaje dokładny kosztorys oraz czas naprawy urządzenia.
Informacja o sklepach stacjonarnych oraz rabatach w zamian za zapisanie się do newslettera
Moduły podnoszące jakość obsługi klienta
Ciekawym rozwiązaniem wspierającym jakość obsługi jest moduł porzuconych koszyków. Klienci z różnych powodów nie finalizują transakcji zakupowych. Chcą sprawdzić ofertę konkurencji lub po prostu zajęli się innymi czynnościami i zapomnieli o dokonywanym zamówieniu. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu, administrator sklepu internetowego może ustawić, aby system automatycznie wysyłał, do osób które nie dokończyły składanego zamówienia przez określoną ilość dni, wiadomości e-mail z przypomnieniem. Moduł jest doskonałym narzędziem remarketingowym, pozwalającym niskim kosztem przypomnieć klientowi o ofercie sklepu internetowego.
Przedstawiciele marki zadbali także o dodatkowe promocje dla klientów, którzy wpisali się do newslettera. Klienci niechętnie dzielą się swoimi prywatnymi adresami e-mail, jednak każdy lubi dostawać bonusy. Moduł Kuponów za zapisanie się do newslettera, pozwala marce niewielkim kosztem stworzyć bazę klientów. Odbiorcom natomiast, daje dodatkowy rabat procentowy lub kwotowy na zakupy w internetowym sklepie BeanBrothers.
Nowy system e-commerce BeanBrothers dostępny jest pod adresem: www.beanbrothers.pl
Tagi
sprzedaż detaliczna B2C platformy B2B