R-GOL, czołowy dystrybutor sprzętu piłkarskiego i producent własnej marki RG istnieje w kraju od 2000 roku. Jego główna siedziba znajduje się w Ostródzie, na Mazurach Zachodnich, jednak pod marką znajduje się także Centrum Piłkarskie w Olsztynie, Salon Piłkarski w Ostródzie i dwupoziomowe Centrum Piłkarskie w Gdańsku. W planach jest także otwarcie sklepu piłkarskiego w Warszawie. Bedzie to najwiekszy sklep piłkarski w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz drugi największy w Europie. Firma posiada również nowoczesny sklep internetowy wdrożony przez i-systems.
– Nowy layout naszego sklepu to przede wszystkim nowoczesna i wygodna w obsłudze strona, dostosowana do potrzeb naszych klientów – mówi Tomasz Naruniec, Menedżer ds. E-Commerce w firmie R-GOL.
Firma stale się rozwija i dopasowuje do nowych potrzeb klientów. Wraz ze startem Euro 2016 postanowila, że #ZmieniamyZasadyGry i zaprezentowała odświeżony i przebudowany layout sklepu internetowego, przygotowany według ankiet User Experience.
Informacje, na podstawie których zosał przygotowany nowy layout, zostały zebrane poprzez ankiety, wypełnione podczas akcji na 15-lecie R-GOL.com, dzięki czemu ekipa R-GOL dowiedziała się, czego dokładnie oczekują od nich klienci. Nie bez powodu w ostatnim czasie firma zajęła III miejsce w E-COMMERCE INNOVATIONS AWARDS za najlepszy sklep internetowy, oraz I miejsce w kategorii Sport w Rankingu Sklepów Internetowych 2016 OPINEO.