Higma Service buduje komunikację marketingową

Od 1998 roku firma prężnie działa w branży utrzymania czystości. Funkcjonuje głównie na rynku B2B, a jej klientami są: instytucje publiczne, przemysł mechaniczny i spożywczy, branża medyczna, szkolnictwo, administracja, sektor gastronomiczny i hotelarski (HoReCa), oraz firmy prywatne.

Higma Service jest dystrybutorem takich marek jak Tork, Diversey, Taski, Vermop, 3M, czy Stoko. Swoim klientom oferuje między innymi dobór i optymalizację technologii mycia i dezynfekcji, obsługę w zakresie doboru i dostaw środków higieny, oraz wynajem maszyn sprzątających. Posiadają również sklep B2C.

Firma buduje również swoje działania marketingowe. W tym roku firma została sponsorem 47. Rajdu Festiwalowego, którego głównym organizatorem jest Automobilklub Opolski, a sponsorem strategicznym PKN Orlen.

higma2

Rajd odbył się w dniach 4-5 czerwca w Opolu i okolicach, wystartowała w nim rekordowa liczba 130 samochodów, czyli 260 zawodników. To właśnie dlatego mówią, że “Ten rajd do innych był niepodobny”.

2a – Nasza strategia marketingowa jest oparta na promocji firmy, jako rzetelnego i profesjonalnego partnera biznesowego. Staramy się promować firmę i markę jaką jesteśmy. Promujemy także nasze miasto, jako miejsce przyjazne dla każdego: zapraszamy naszych klientów do odwiedzin Opola, zapraszamy do odwiedzin w naszej firmie. Podczas różnych wydarzeń i eventów staramy się pokazać marki z naszej oferty. Nasze działania zostały docenione przez wiele nagród i organizacji. Promocja poprzez udział m.in. w wydarzeniach sportowych zwiększa naszą rozpoznawalność oraz kojarzenie firmy z branżą, w której działamy – mówi Paweł Jaeschke, Dział Marketingu Higma Service Sp. z o.o.

Rajd Festiwalowy odbywa się od 1970 roku. W przeszłości był klasyfikacją Mistrzostw Polski. Jego uczestnikami byli tacy kierowcy jak Marian Bublewicz, Krzysztof Hołowczyc, Tomasz Kuchar czy Marek Gieruszczak.

Firma Higma Service została także niedawno wyróżniona diamentem miesięcznika Forbes, za wyniki w latach 2012-2014. Ranking prezentuje najszybciej rozwijające się przedsiębiorstwa, które potrafią wykorzystywać swoje szanse i pokonywać trudności. Higma Service zajęła 19. miejsce w regionie opolskim, plasując się na 415 w zestawieniu ogólnym. Nie jest to jedyna nagroda przyznana firmie, z początkiem tego roku otrzymała również drugą już z rzędu nagrodę Gazeli Biznesu dla najbardziej dynamicznych firm w Polsce.

Tagi

sprzedaż B2B


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Podsumowanie Q4 2018 w i-systems

Końcówka roku - gorący czas niemal w każdej firmie. W tych związanych z e-commerce chyba jeszcze bardziej intensywny. Jak to...

Dobry e-commerce, czyli jaki?

Przełom roku, to w świecie e-commerce zdecydowanie intensywny okres. Rozpoczyna się on od przypadającego na listopad Black Friday, po którym,...

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Zobacz więcej wpisów