Spółka i-systems stworzyła system e-commerce dla FASHION HOUSE Group

Spółka i-systems stworzyła autorski system e-commerce na potrzeby FASHION HOUSE Group, wiodącego gracza na europejskim rynku centrów typu outlet. Zaproponowane rozwiązanie zostało wdrożone w ramach FASHION HOUSE Online Shopping, pierwszego internetowego outletu w Rosji.

W ramach współpracy między firmami powstało dedykowane oprogramowanie, które uwzględnia specyfikę centrów outletowych i przyjętego modelu biznesowego – wyprzedaży typu flash sales. W trakcie wdrożenia, pod uwagę wzięto również elementy charakterystyczne dla rynku rosyjskiego, w tym te obejmujące logistykę, fakturowanie czy zaawansowane zarządzanie produktami.

Stworzenie sklepu internetowego dla centrum outletowego to jeden z najbardziej innowacyjnych projektów w połączeniu tradycyjnego handlu ze sprzedażą w sieci. To także niewątpliwe wsparcie obiektów tego typu poprzez technologię dla swoich najemców oraz wsparcie w zakresie analityki sprzedaży z różnych źródeł – twierdzi Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager i-systems.

fashiohouse

FASHION HOUSE Online Shopping (shop.fashionhouseoutlet.com) jest dostępny dla ponad 40 milionów konsumentów w środkowej i zachodniej części Rosji. E-sklep oferuje ograniczone czasowo wyprzedaże ubrań popularnych marek, w cenach o 30-90% niższych niż pierwotnie i jest pierwszym internetowym outletem w tej części świata.

FASHION HOUSE Online Shopping zapewnia najemcom pełną obsługę procesu sprzedaży, w tym przyjmowanie zamówień, zarządzanie relacjami z klientem, marketing czy logistykę.

Postawiliśmy na i-systems ze względu na dwa podstawowe elementy: doświadczenie spółki w tworzeniu rozwiązań e-commerce oraz elastyczność w podejściu do projektowania rozwiązania dla FASHION HOUSE Online Shopping. Dzięki wytężonej pracy połączonego zespołu specjalistów udało nam się w rekordowo krótkim czasie stworzyć jedyną w swoim rodzaju platformę e-commerce, która z punktu widzenia naszych najemców jest kompletnym rozwiązaniem – przekonuje Piotr Kreft, Head of e-commerce w FASHION HOUSE Group.

FASHION HOUSE Group jest częścią Liebrecht & wooD Group, firmy, która od ponad 20 lat prowadzi kompleksową działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce, Rumunii oraz Rosji, gdzie zrealizowała do tej pory inwestycje biurowe, handlowe i magazynowe o łącznej powierzchni blisko pół miliona metrów kwadratowych. FASHION HOUSE Group wybudowała i obecnie zarządza 5 centrami outletowymi FASHION HOUSE Outlet Centre w Polsce, Rumunii i Rosji o całkowitej powierzchni najmu wynoszącej prawie 100 000 mkw. oraz internetową platformą FASHION HOUSE Online Shopping w Rosji. FASHION HOUSE Group realizuje obecnie projekt w Sankt Petersburgu oraz prowadzi rozbudowę FASHION HOUSE Outlet Centre w Moskwie.

Nowy system dla FASHION HOUSE Group można zobaczyć na: http://shop.fashionhouseoutlet.com

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Kon Rad Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kon Rad
Gość
Kon Rad

Nawet fajne! Ale trochę chyba jeszcze niedopracowane? Za mało interaktywne. Trochę puste mimo wszystko. Menu jakby nie działało – nie było podlinkowane. Nie działają elemety :hover np w menu przydało by się. Buttony też nie maja statusu :hover

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

Kolejna marka VRG uruchamia rozwiązanie e-commerce od i-systems

Nowa marka pojawiła się w portfolio giełdowej grupy: PICKY PICA, bo o niej mowa, stawiając pierwsze kroki w e-commerce, zdecydowała...

Konteksty i ich wpływ na rozwój oprogramowania

W branży IT niezmiernie ważnym obszarem jest development. Angielskie słowo “develop”, w dosłownym tłumaczeniu oznacza rozwijać i to właśnie ten...

7 trafnych decyzji, czyli sukces w omnichannel

Omnichannel, to niejako dalszy krok w rozwoju firmy. To naturalna transformacja koncepcji multichannel, idea gwarantująca spójność doświadczeń we wszystkich kanałach,...

Zobacz więcej wpisów