Li Parie to sieć sklepów z bogatym doświadczeniem w branży bieliźniarskiej, która w swojej ofercie posiada starannie wyselekcjonowane światowe marki. Za obsługę IT nowego sklepu internetowego odpowiada i-systems.
Li Parie w swoim asortymencie posiada szeroki wybór bielizny codziennej, gorsetów, kostiumów kąpielowych, biustonoszy dla mam karmiących i Amazonek oraz różnego rodzaju gadżety i akcesoria. Oprócz typowej sprzedaży, sieć Li Parie jako jedna z pierwszych w Polsce, specjalizuje się w brafittingu czyli profesjonalnym doborze bielizny. Oprócz tej usługi, sklep oferuje “bieliźniane metamorfozy” oraz prowadzi warsztaty poznania i komunikacji z własnym ciałem, tzw. body coaching.
Nowy sklep internetowy został stworzony w oparciu o rozwiązania responsive web design. Dzięki temu, wszystkie elementy sklepu, niezależnie od rodzaju wykorzystywanego urządzenia, wyświetlane są prawidłowo. Podczas wdrożenia wprowadzona została również tzw. wishlista – miejsce, do którego za pomocą specjalnego buttona w kształcie serduszka dodawane są ulubione produkty.
Na stronie nowego sklepu, dzięki zastosowaniu zdjęć sferycznych 360 stopni, można odbyć wirtualny spacer po stacjonarnych salonach sprzedaży. Do wyboru są cztery przestrzenie i cztery różne lokalizacje. Sieć salonów Li Parie chciała być również pierwszym sklepem w Polsce, który oferuje profesjonalny brafitting online. Umożliwił to videochat, za pomocą którego każda z zainteresowanych klientek mogła skorzystać z porady eksperta online.
Dodatkowe funkcjonalności sklepu to: przypomnienie zalogowanemu klientowi o niezrealizowanym zamówieniu (tzw.porzucone koszyki), karty podarunkowe, rabat za polecenie na Facebooku oraz program lojalnościowy, w którym przyznaje się punkty za każdy zakup dokonany przez zalogowanego klienta. Punkty można wymieniać na prezenty – listę dostępnych prezentów klient widzi na swoim koncie.
Realizację można zobaczyć pod tym linkiem – www.liparie.pl
Tagi
case study Li Parie zakupy mobilne program lojalnościowy