Golden Rose, wyłączny dystrybutor kosmetyków marki Erkul Cosmetics na terenie Polski, wprowadził nowy sklep internetowy. Działania e-commerce powierzył firmie i-systems.
Oferta Golden Rose obejmuje szeroki wachlarz kosmetyków kolorowych oraz lakierów do paznokci. Produkty tej firmy można nabyć w 70 sklepach i stoiskach firmowych oraz franczyzowych ulokowanych na terenie Polski.
Wygoda zakupów w sieci
Golden Rose Polska posiada bogatą ofertę produktową, dlatego przy wdrażaniu sklepu internetowego ważne było stworzenie modułu, w którym potencjalna klientka będzie mogła dokładnie zobaczyć pojedynczy kosmetyk. W nowym systemie karty produktów, oprócz zdjęć, wzbogacone zostały o krótkie prezentacje filmowe. Dodatkowo w karcie asortymentu znajdują się zdjęcia wszystkich możliwych wersji kolorystycznych danego kosmetyku. Dzięki temu rozwiązaniu można wybrać np. idealny dla siebie lakier do paznokci, poznać jego dokładną nazwę i numer. Zdjęcia kosmetyku w wybranej wersji kolorystycznej pobierane są bezpośrednio z panelu administracyjnego, dzięki czemu nie zapełniają karty produktu, tworząc ją bardziej przejrzystą.
– Zastosowanie takich rozwiązań sprawia, że klientka kupując kosmetyk przez internet ma pewność, że otrzyma dokładnie taki kolor kosmetyku, jaki chciała nabyć – stwierdza Urszula Sypniewska Kierownik ds. Marketingu i PR Golden Rose.
Zakupów w nowym sklepie internetowym Golden Rose z łatwością można dokonać z poziomu komputera, tabletu oraz telefonu, ponieważ wszystkie działania projektowe prowadzone były zgodnie z zasadą responsive web design. Dla marek oferujących bogaty asortyment, przydatnym narzędziem jest odpowiednia wyszukiwarka, która pomoże klientom szybko znaleźć interesujący ich produkt. Dlatego w nowym systemie Golden Rose zastosowane zostało narzędzie SOLR, dzięki któremu można znaleźć kosmetyki wpisując słowa kluczowe, synonimy, składniki produktu, a nawet nazwy kosmetyków bez polskich znaków.
Podążanie za trendami
Nowy sklep Golden Rose Polska posiada możliwość tworzenia landing page, czyli micro stron. Landing page jest częścią e-sklepu, jednak ma swój unikalny adres. Marka zastosowała to rozwiązanie do stworzenia modułu z poradami wizażystki na temat najważniejszych kosmetyków podczas tegorocznych wakacji lub sposobów na idealny manicure w pięć minut. Dodatkowo pod wskazówkami wizażystki umieszczone zostały karty kosmetyków związanych z publikowanym artykułem. Udostępniony został także formularz, dzięki któremu amatorki produktów Golden Rose mogą zadać pytanie z zakresu makijażu lub poprosić o radę wizażystkę. System e-commerce zawiera także blog ekspercki z informacjami o najnowszych trendach w makijażu.
Połączenie systemu e-commerce z narzędziem do rekrutacji
Golden Rose w związku z powiększającą się siecią punktów sprzedaży poszukuje osób, które chętnie dołączą do zespołu międzynarodowej firmy. Nowy system e-commerce posiada bezpośrednią zakładkę kariera, z poziomu której można przesłać swoje dokumenty aplikacyjne.
Sklep zawiera również moduł wyszukiwania punktów sprzedaży, po wpisaniu nazwy miejscowości. Jest to przydatne rozwiązanie zarówno dla tych, którzy wolą dokonywać zakupów offline w salonie stacjonarnym znajdującym się w pobliżu miejsca zamieszkania, jak i dla osób chcących otworzyć punkt franczyzowy, ponieważ moduł podzielony został na salony firmowe, franczyzowe oraz drogerie.
Nowy sklep internetowy można zobaczyć pod adresem: http://goldenrose.pl
Tagi
sprzedaż detaliczna B2C mobile e-commerce