New Balance Polska planuje rozwój działań omnichannel

New Balance Polska został laureatem nagrody New Balance Global Awards. Wręczenie wyróżnienia odbyło się w Atlancie, podczas międzynarodowego spotkania wszystkich przedstawicieli marki New Balance. Polska firma doceniona została w kategorii “najlepszy dystrybutor na świecie”.

Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, szczególnie że w tym roku przypada rocznica studziesięsiolecia istnienia marki New Balance – stwierdza Arkadiusz Kotula z nbsklep.pl


Marka w połowie XX wieku zasłynęła z produkcji najlepszej jakości obuwia biegowego. Dlatego z okazji stu dziesięciu lat istnienia, New Balance Polska realizuje ambitny plan wsparcia stu dziesięciu imprez biegowych organizowanych w tym sezonie. Ponadto, polski dystrybutor aktywnie uczestniczy w różnego rodzaju imprezach sportowych, wchodząc w interakcje z licznym gronem instragramerów, youtuberów oraz przyjaciół śledzących facebookowy profil New Balance. Przedstawiciele New Balance Polska chętnie angażują się w internetowe działania marketingowe. Firma została ostatnio doceniona przez główną siedzibę za skuteczne działania Social Media.

Plasujemy się na drugim miejscu, zaraz po amerykańskich portalach społecznościowych. Jednak warto zauważyć, że przy tak wielkiej populacji Stanów Zjednoczonych, profil posiada 1 400 000 fanów. My natomiast, przy stosunkowo niewielkim państwie jakim jakim jest Polska, mamy już ponad 500 000 sympatyków naszego profilu Facebook – stwierdza Arkadiusz Kotula z nbsklep.pl

strona

Plany ekspansji offline

New Balance Polska działa na rynku krajowym od 20 lat, stale rozszerzając i unowocześniając pola swojej działalności. Firma rozwija się zarówno w zakresie sprzedaży online, uruchamiając nowe moduły i integracje w pełni mobilnym sklepie internetowym, jak i offline, otwierając kolejne stacjonarne salony sprzedaży.

Jeszcze kilka lat temu polski przedstawiciel marki New Balance posiadał około dziesięciu sklepów stacjonarnych. Pod koniec tego roku firma planuje prowadzić sprzedaż aż w czterdziestu punktach sprzedaży. Marka rozwija sieć sklepów Street Style. Na dzień dzisiejszy posiada dwa sklepy zlokalizowane w Rzeszowie, jeden w Jarosławiu oraz jeden w Stalowej Woli. W najbliższym czasie uruchomione zostaną kolejne sklepy, z których korzystać będą mogli mieszkańcy Podkarpacia. Marka wdrożyła  niedawno także sklep StreetStyle24.pl. Nowe sklepy multibrandowe posiadać będą szeroką ofertę produktową, łączącą usługi offline z online. W każdym sklepie znajdą się dwudziestosiedmiocalowe telewizory z dotykowym ekranem, dzięki którym klienci będą mogli zamówić wybrane obuwie z dostawą do domu lub odbiorem osobistym w dowolnym sklepie stacjonarnym.

Mimo wielu sukcesów, New Balance Polska nie spoczywa na laurach. Kierunkiem firmy jest rozwój działań omnichannel, które mają na celu powiększenie grona nowych sympatyków marki, a także pozwolą odbiorcom obuwia sportowego sprawnie przełączać się między różnymi kanałami sprzedaży.

Tagi

sprzedaż detaliczna B2C omnichannel


Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów