Aplikacja mobilna R-GOL.com z nominacją w Mobile Trends Awards

Stworzona przez i-systems dedykowana aplikacja mobilna R-GOL.com znalazła się wśród nominowanych do konkursu Mobile Trends Awards w kategorii “m-commerce”. Tym samym figuruje wśród najlepszych realizacji mobilnych w Polsce w 2017 roku.

Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi. Po raz siódmy konkurować będą ze sobą marki z różnych branż, oceniane przez Kapitułę Konkursową za perfekcję, innowacyjność oraz dostosowanie do potrzeb użytkowników.

Firma R-GOL.com została doceniona za aplikację mobilną dla sklepu online, która skutecznie realizuje strategię omnichannel. Wyróżniono także możliwości nowoczesnego środowiska sprzedaży, takie jak: integracja z systemem e-commerce marki, zastosowanie tych samych filtrów co w sklepie online, możliwość tworzenia spersonalizowanych push notyfikacji, funkcja skanera kodów kreskowych produktów i sprawdzenia dostępności produktu w jednym z 4 sklepów stacjonarnych R-GOL.com. Więcej na temat możliwości aplikacji mobilnej, zrealizowanej przez i-systems dla największego sklepu piłkarskiego w Polsce, można przeczytać na naszym blogu.

Głosowanie internautów

W dniach 24 stycznia do 2 lutego 2018 odbędzie się głosowanie internautów na nominowane projekty we wszystkich kategoriach. Na stronie https://2018.mobiletrends.pl/gala i zalogowaniu się za pomocą konta Facebook, każdy internauta będzie mógł oddać jeden głos na jeden projekt z każdej kategorii.

Statuetki Mobile Trends Awards zostaną przyznane podczas uroczystej gali w drugim dniu Mobile Trends Conference 2018. Jest to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego spotkają się eksperci i praktycy technologii mobilnych, aby wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy.

Głosuj na aplikację mobilną R-GOL.com

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów