Firma i-systems laureatem nagrody „Marka Śląskie”

Logotyp Marka Śląskie

Już po raz ósmy rozstrzygnięto konkurs o tytuł „Marka Śląskie”. Plebiscyt organizowany jest przez Regionalną Izbę Przemysłowo-Handlową w Gliwicach oraz Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. W tegorocznej edycji Kapituła Konkursowa uhonorowała i-systems w kategorii usługa, doceniając znaczący wkład firmy w rozwój województwa śląskiego.

Firma i-systems została nagrodzona „Marką Śląskie” za innowacyjne i dedykowane rozwiązania e-commerce, dynamikę i szybkość rozwoju oraz rosnące grono pracowników z obszaru województwa śląskiego. Firma otrzymała nagrodę w kategorii usługa i była oceniana za: zastosowanie nowych rozwiązań świadczenia usług, proinnowacyjny charakter usług, zastosowane normy jakości oraz wdrożenie świadczenia e-usług.

Podczas uroczystej gali wręczenia nagród w imieniu i-systems statuetkę „Marki Śląskie” odebrał Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager i-systems.

Tytuł „Marka Śląskie” w kategorii usługa jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem. Dążymy do ciągłego rozwoju świadczonych usług oraz staramy się promować i godnie reprezentować cały obszar Śląska w kraju i za granicą – mówił Marcin Rutkowski podczas XXIII Gali Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach.

Przyznawany tytuł „Marka Śląskie” ma na celu promocję regionu śląskiego oraz zwiększenie jego atrakcyjności gospodarczej, kulturalnej, naukowej i politycznej w Polsce i Europie. Konkurs ma za zadanie wyłonienie i wypromowanie produktów, firm i przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem śląskim, reprezentują wysoki poziom pracy i świadczonych usług.

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

B2E, czyli skuteczne wsparcie organizacji pracy
B2E banner

Jak sprawić, by organizacja efektywnie funkcjonowała na współczesnym rynku? Każdy kto prowadzi firmę wie, że kwestia ta potrafi spędzać sen...

Aplikacja mobilna brakującym ogniwem omnichannel?
aplikacja mobilna

W 2018 r. strategia omnichannel wydaje się standardem. Wszystkie liczące się marki posiadające sieć sklepów stacjonarnych połączyły w większym lub...

Czy człowiek może być kolorem? Kapitał ludzki, jako największa wartość w organizacji
ludzie-1

Chcąc prowadzić innowacyjną i ponadczasową firmę należy bacznie obserwować indywidualne predyspozycje pracowników. Nie każdy z nich nadaje się do pracy...

Zobacz więcej wpisów
  • http://oferownik.pl Robert Marketingowiec

    Nie da się być mocnym we wszystkich kanałach komunikacji, trzeba sobie wypracować te które najbardziej się wybijają i się ich trzymać.