II miejsce dla i-systems jako Najlepszej Agencji Wdrożeniowo-Integracyjnej

Fundacja Polak 2.0 już po raz piąty przyznała Ekomersy. Ideą nagrody jest wyróżnienie produktów, usług oraz firm, które w znacznym stopniu przyczyniają się do rozwoju rynku e-commerce w Polsce. Firma i-systems zdobyła II miejsce w kategorii Najlepsza Agencja Wdrożeniowa/Integracyjna.

Etapy konkursu

Konkurs odbywa się w trzech etapach. W pierwszym należy złożyć zgłoszenie z opisem działalności firmy. Drugi etap, czyli głosowanie internautów pokazuje, że działania wspierające sprzedaż w sieci to temat cieszący się coraz większym zainteresowaniem, nie tylko wśród osób zajmujących się na co dzień rozwiązaniami e-commerce, ale także sympatyków nowych technologii, niezwiązanych z branżą. 60% firm z największą ilością głosów przechodzi do trzeciego etapu – oceny jury.

W gronie jury znajdują się przedstawiciele znanych sklepów internetowych, reprezentanci mediów i blogów branżowych oraz absolwenci certyfikatu „Profesjonalista w eHandlu”. Przyznają oni punkty w przedziale od 1 do 10 za najciekawsze działania. Jednak na ostateczny werdykt składa się łączna liczba punktów wyrażona w wyniku procentowym, otrzymana w drugim i trzecim etapie.

ekomersy-statuetki

Nowatorskie rozwiązania dla skutecznej sprzedaży online

Jury wyróżniło i-systems za stworzenie dedykowanego systemu e-commerce dla centrum handlowego Fashion House. Outletowy sklep internetowy skierowany jest do klienta rosyjskiego, dlatego sporym wyzwaniem było dobranie takich rozwiązań, które pomogą w sprawnym realizowaniu i dostarczaniu przesyłek do klientów zamieszkujących na tak rozległym terenie.

Ciekawym wdrożeniem było także uruchomienie internetowego outletu New Balance, który jest spójny z całościowym wizerunkiem marki. Wszystkie sklepy internetowe polskiego przedstawiciela New Balance działają jako multisklep, a więc zarządzane są za pomocą jednego panelu administracyjnego. Ponadto, tak jak w innych sklepach internetowych marki, również w outlecie internetowym karty produktów zawierają pełne tabele rozmiarowe, zdjęcia obuwia przedstawione są w formacie panoramicznym, a informacje o produkcie mogą być przedstawione na 3 sposoby: w formie opisu, infografiki lub filmu.

Trzecim systemem e-commerce, który zyskał aprobatę jury był sklep internetowy Golden Rose. Marka posiada bogatą ofertę produktową, dlatego w nowym systemie karty asortymentu pokazują zdjęcia wszystkich możliwych wersji kolorystycznych danego kosmetyku. Dzięki temu rozwiązaniu klientka z łatwością wybierze odpowiedni dla siebie kolor kosmetyku. Zdjęcia asortymentu w wybranej wersji kolorystycznej pobierane są bezpośrednio z panelu administracyjnego, dzięki czemu nie zapełniają karty produktu, tworząc ją bardziej przejrzystą.

Ogłoszenie tegorocznych laureatów konkursu Ekomersy nastąpiło 9 listopada 2016 roku, podczas uroczystej gali – była ona zwieńczeniem XI Targów e-commerce w Warszawie.

Tagi

nagrody sklepy internetowe

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów