Ile kosztuje dedykowany system e-commerce

Prawdopodobnie każdy, kto korzysta z internetu, przynajmniej raz dokonał zakupu online. Firmy doskonale rozumieją potrzebę oferowania swoich produktów za pomocą tego kanału sprzedaży, dlatego chętnie rozwijają swoje sklepy internetowe.

Współczesny klient jest bowiem wymagający. Pragnie korzystać z usług sklepu internetowego, który zapewnia sprawne zakupy, szybkie zaksięgowanie dokonanej przez zamawiającego wpłaty, a przede wszystkim natychmiastową realizację zamówienia. Odbiorca chce mieć pewność, że wybrany towar będzie wyglądał dokładnie tak, jak produkt zamieszczony w karcie produktu, nie bez znaczenia jest również współpraca między sklepem internetowym a stacjonarni punktami sprzedaży.

Sklepy internetowe już dawno wykroczyły poza ramy standardowego zbierania i obsługi zamówień. Obecny rynek e-commerce zmienia się bardzo dynamicznie, a firmy potrzebują coraz nowszych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki prowadzonej działalności. Dedykowane oprogramowanie jest odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstw, które pragną swoje siły skierować na działania sprzedażowe, a support, hosting oraz sprawy techniczne zlecić firmie zewnętrznej. Jest to także możliwość dla firm, których potrzeby wychodzą poza standardowe funkcjonalności sklepu internetowego i zakładają integracje wymagające stałej kontroli i szybkiej reakcji na błędy.

Inwestycja w dedykowane rozwiązania

Sklep internetowy zawierający dedykowane rozwiązania to inwestycja długoterminowa. Dlatego przed podjęciem decyzji o wdrożeniu nowoczesnych zastosowań, przedsiębiorstwo chce mieć świadomość kosztów stworzenia systemu, który będzie wspierał pracę określonych obszarów sprzedaży. W związku z tym, na stronie internetowej i-systems uruchomiliśmy formularz pozwalający obliczyć szacunkowy koszt wdrożenia systemu e-commerce. Podane w formularzu informacje zostaną przesłane do działu analizy biznesowej. Przygotuje on indywidualną wycenę, uwzględniającą automatyzację zaznaczonych obszarów B2B lub B2C i odpowie na pytanie: ile kosztuje dedykowany system e-commerce.

Formularz znajduje się pod adresem: Ile kosztuje dedykowany system e-commerce

Tagi

rozwiązania e-commerce case studies


1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Maciej Kowalski Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Maciej Kowalski
Gość
Maciej Kowalski

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów